Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Share schreef:Als de beheerder de pony werkelijk uit handen trekt gaat ze bij mij toch heel dik over de grens heen. een beheerder mag adviseren(net zoals ieder ander) en meer ook niet! Ze heeft van je zus haar pony af te blijven en te accepteren dat je zus hier de keuze maakt of er wel of geen dierenarts of osteo komt!! Is ze helemaal betoeterd!
Cassidy schreef:De pensionhouder heeft absoluut geen recht om te beslissen of en wanneer er een DA bij de pony moet komen kijken. Al zou ik zelf heel blij zijn met een stalhouder die in geval van een flinke wond of in geval van koliek eerst de DA belt en dan pas mij gaat bellen.
De stalhouder heeft ook geen recht om het te weigeren dat er gebruik gemaakt wordt van de accomodatie die hij/zij verhuurd. Daar betaal jij een bepaald bedrag voor, dus mag jij daar gebruik van maken. De stalregels in acht nemende natuurlijk
rapido schreef:Cassidy schreef:De pensionhouder heeft absoluut geen recht om te beslissen of en wanneer er een DA bij de pony moet komen kijken. Al zou ik zelf heel blij zijn met een stalhouder die in geval van een flinke wond of in geval van koliek eerst de DA belt en dan pas mij gaat bellen.
De stalhouder heeft ook geen recht om het te weigeren dat er gebruik gemaakt wordt van de accomodatie die hij/zij verhuurd. Daar betaal jij een bepaald bedrag voor, dus mag jij daar gebruik van maken. De stalregels in acht nemende natuurlijk
Ben ik niet helemaal met je eens Cassidy!
Meeste pensionhouders hebben toch echt in het contract staan dat zij als ze het nodig achten een dierenarts bij je paard laten komen (op jouw kosten uiteraard!)
Ik vind het altijd een beetje vage verhalen over paardjes van de zus van en daar weer de tante van en die haar kinderen enz...enz...
heidi1973 schreef:een beheerder kan je een advies geven maar of je daar wat mee doet of niet blijft altijd je eigen keuze
het is de pony van je zus dus die bepaalt of er een dierenarts bij komt of niet