je komt daar voor je paard.. en niet voor je vriendinnen toch? ;D
Als je een keer met ze wilt rijden/ afspreken kan dat altijd nog. Ik denk dat je moet kiezen naar iets wat jij graag wilt, en waar je paard zich goed kan voelen! dan pas naar het bijbehoren moet kijken.
Er is bij mij een park ook dichtbij. Maar daar heb ik vaak gezeur dat er kinderen zijn, mensen klachen over paarden, mensen die hun hond niet bij zich houden. En ik ben ontzettend netjes en heb helemaal niks tegen honden, maar het plezier is wel weg. In een park rijden is dus niet per definitie altijd beter.
Ik woon zelf ook in de polder en het valt mee hoeveel tractors hier zijn, alleen tijdens oogsttijd moet je even opletten. Als je nog uitwijkmogelijkheden heb kan je je paard daar ook even parkeren..? Verder aan gedacht wie je paard binnen en buiten gaat zetten bij stal 2 en de overgang van nacht op stal naar altijd buiten....
Jah! Ik moet zeggen paard lief staat in een groot stuk paddoc en een stukje wei met nog een ruin en merrie. De merrie is al helemaal in love met hem waar de andere ruin niet zo blij mee is Mijn paard boeid een andere omgeving ook niet echt. We zijn vandaag ookal naar het bos gegaan ene klein stukje. En man wat voelde dat goed! Zolang hebben we al niet in het bos gereden!
lekker is dat he..ben aantal maanden geleden ook naar een andere stal verhuisd waar ik 10 min van bos af zit...echt super..ben helemaal verslaafd aan bosritten geworden!
fijn dat je tevreden bent... ik zeg altijd..mijn paard gaat voor...als hij het fijn heeft heb ik het ook naar mijn zin!
Ja ik vond het echt geweldig en mijn paard ook ik heb al een hele tijd geen vreugde bokjes gehad en vandaag wel 1 En hij leek zo blij! Wij zitten nu bij de soesterduinen weet niet of je dat kent?