Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikke schreef:colette_007 schreef:Ja... Maar ik snap niet wat daar onzin aan is ofzo? *Ben ik nu zo blond*
Ijzers die onder een paard uitvallen zijn ALTIJD terug te voeren op slecht timmerwerk van de smid! De rest is dus onzin of op z'n best symptoombestrijding.
paardjes123 schreef:Ik ken veel hoefsmeden, me eigen hoefsmid werkt bij de paardenkliniek. Bij ons op stal heeft iedereen een andere smid maar nu met dit drassige land heeft iedereen er wel af en toe last van. Wel apart dan
ikke schreef:paardjes123 schreef:Ik ken veel hoefsmeden, me eigen hoefsmid werkt bij de paardenkliniek. Bij ons op stal heeft iedereen een andere smid maar nu met dit drassige land heeft iedereen er wel af en toe last van. Wel apart dan
Nee, dat is niet apart, dat zegt iets over de opleiding van de verschillende smeden.......
Dat ze bij een kliniek werken zegt me niks; daar heb ik ook veel ellende vandaan zien komen.
trust2011 schreef:Nee het is nooit noodzakelijk.. helaas denken veel mensen dat:(
Wat bedoel je met nuttige posts?
trust2011 schreef:Ik zou je adviseren per direct te stoppen met het berijden van je pony.
Dierenkwellerij en egoistisch is het om dit paardje nog te berijden met zulke voeten.
Je gaat niet in hoeven lopen rammen om er zelf nog op te kunnen rijden!
trust2011 schreef:Ik zou je adviseren per direct te stoppen met het berijden van je pony.
Dierenkwellerij en egoistisch is het om dit paardje nog te berijden met zulke voeten.
trust2011 schreef:Nee het is nooit noodzakelijk.. helaas denken veel mensen dat:(
ikke schreef:trust2011 schreef:Nee het is nooit noodzakelijk.. helaas denken veel mensen dat:(
Jij bent duidelijk niet in staat om te denken in oorzaken, gevolgen, oplossingen en symptoombestrijdingen en dan met name op de glijdende schaal daarvan.
Tegen de tijd dat je kunt denken in termen tussen 1 en 100 in plaats van tussen 0 en 1, mag je eens komen proberen iets zinnigs te melden