Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Be_stronger schreef:mijn god 200 a 300 per maand aan dekens en halsters??? kan nooit kloppen
dekens gaan er als het goed is alleen de winter op en een halster is rond de 30 euro als je een dure hebt, eerder 200 a 300 per jaar dus.....
ik betaald aan stalling 40 euro en moet zelf hooi kopen en stro, brok krijgt ze niet alleen slobber, brokken kan ze niet meer kauwen. weiland betaal ik 150 euro per jaar voor voor iets meer dan 3 kwart hectare.
wormenkuur en hoefsmid 100 euro per jaar, enting 15 euro per jaar, spulletjes 100 per jaar ligt eraan wat ik nodig heb.
Thats_Me schreef:Reken tussen de 400-500 euro per maand. Uiteraard kan het goedkoper en duurder maar dat ligt er ook maar net aan hoe je er mee om gaat en hoe gezond je pony is/blijft.
juulttje schreef:ik neem zeeeker geen shet aleen omdat die goedkoper zijn! ik vind ze gewoon echt even leuk als highlanders, alleen shets zijn toch net iets goedkoper. ook al kan ik er dan niet hele ritten op maken, en daar gaat het me ook niet alleen om!