Sily schreef:Voor alle meiden die dus roepn dat kan ik niet: stond op mijn 11de achter de marktkraam
En ik op mijn veertiende... en nogsteeds heb ik een 40-urige werkweek en in het weekend sta ik op de markt. Anders kan ik het ook allemaal niet betalen. Is er toevallig een markt in de buurt op een zaterdagochtend? Ga gewoon de kraampjes langs en vraag of ze nog hulp nodig hebben. Goede werkkrachten zijn op de markt altijd welkom. Overigens wel heel erg koud in de winter.. maar goed.

. Als 14 jarige kun je idd wat bijverdienen maar das nooit genoeg om een paard te kunnen onderhouden volgens mij. Dus paps en mams lief aankijken vrees ik....
Ik werk 24 uur per week op maandag, woensdag en vrijdag op een kinderdagverblijf. Op dinsdag en donderdag ga ik naar school. ( volwassenonderwijs..jaja) Ik betaal alles zelf voor mijn pony. Ik heb hem ook zelf gekocht dus daar hoort het onderhouden ook bij. Ik ben blij met mijn eigen pony en ben er trots op dat het me allemaal lukt met het geld. Alleen weet ik nu wel, dat een eigen pony hebben in je dromen echt veel makkelijker is!