Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mareng schreef:Je kan je 6 jarige dochter ook vertellen dat het helaas niet mogelijk is om hem helemaal wit te krijgen...gewoon met een blokje erover heen voor de ergste plekken! Mocht ze wedstrijd rijden kan je de plekken met lauw water schoonmaken. Ik zou niet teveel troep gebruiken, gewoon lekker geelwit laten zijn!
tine10 schreef:Mareng schreef:Je kan je 6 jarige dochter ook vertellen dat het helaas niet mogelijk is om hem helemaal wit te krijgen...gewoon met een blokje erover heen voor de ergste plekken! Mocht ze wedstrijd rijden kan je de plekken met lauw water schoonmaken. Ik zou niet teveel troep gebruiken, gewoon lekker geelwit laten zijn!
Helemaal mee eens. Hier ook een bonte met veel wit en een schimmel. Ze mogen gewoon paard zijn en dus ook gewoon liggen en rollen. Dat hoort erbij, heb ik zoonlief van kleins af aan geleerd. Voor wedstrijden zorg ik wel voor blinkend wit, maar verder niet te moeilijk doen. Veel wassen is voor de vacht erg slecht, net als al die chemische zooi. Sponsje en water doen al heel veel. Zorgen dat de stal schoonblijft. Veel buiten (zand en grond gaan er veel makkelijker af dan mest)