Maar m'n nicht had een geitje bij haar paard en dat ging zó fantastisch!! (hij moest zelfs mee op de trailer naar wedstrijden, anders ging het paard écht niet mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vuurneon schreef:Persoonlijk denk ik dat de kans héééél erg klein is: t is een huurhuis; dus je bezit de grond ook niet. Lijkt mij sterk dat de woningcoorperatie zin heeft in een vertrapt grasveldje...
Welzijn pony gaat voor, landje is zo vertrapt en dier staat alleen. Nee, ik zou het zeker niet doen. Liever verderweg tot februari dan in je achtertuin neerzetten lijkt mij. Overigens zul je ook nog stro of andere bodembedding moeten hebben voor in de schuilstal (of heb je een andere bodem?).
Mestafvoer heb je dan wel, maar je ruikt het hoe dan ook; weet niet of je buren er zo blij mee zullen zijn(ik zou er iig niet blij mee zijn!)
Nee, voor die periode had ik mijn tuin zeker niet tot bagger laten vertrappen enne lijkt mij heeeeel sterk dat de woningbouw anders denkt
Tamadine schreef:Ja ja.....
Maar goed, die paar maanden red je hengst idd gerust wel. Maar eventueel zou je wel een oproep op bokt kunnen plaatsen. Misschien is er ergens een plekje waar die wel terecht kan. Kost niets en brengt misschien wel iets op.
En anders overleefd ie t idd wel hoor.
Per wanneer moet je van je landje af?
Polly schreef:ik zou er never nooit een geit bijzetten, dan weet je zeker dat je klachten krijgt van geluidsoverlast
opisop_shop schreef:als jij over 4 weken gaat bevallen, dan zou ik niet met dit 'probleem' willen zitten en hem dus echt elders onderbrengen. Je hebt straks je handen vol aan de kleine en wilt hier lekker van genieten, dus een pony aan huis lijkt me dan niet ideaal als het toch tijdelijk is.
Kun je hem niet tijdelijk bij iemand anders kwijt, desnoods dus verder weg?
Plaats anders eens een oproepje hier op bokt, hij kan vast wel tijdelijik bij iemand staan als gezelschapspony /kinderpony