Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Katleen123 schreef:ik vind het ook wel fijn dat je dan toch wel op een andere manier met je paard bezig bent,maar zoals nu dat je paard tot aan zijn enkels in de modder staat met mok, je kruiwagen niet vooruit of achteruit te krijgen is..
Daar word ik niet vrolijk van.
esje01 schreef:Tsja alles (11) staat bij mij aan huis, dus ik ben de hele dag in touw met man en dochter. Op tijd op om hooi te geven, een 1,5 uur later brok, naar buiten, werken, thuis gekomen buiten hooi, boxen mesten, trainen (met een schema wie/ wat). ponies naar binnen, brok en om 22.00 laatste controle rondje langs de stallen en nog een pluk hooi. De hele dag zijn we er zoet mee maar ik zou niet anders willen. Al hoop ik wel op iets minder sneeuw en vorst deze winter brrrrr
Katleen123 schreef:ik vind het ook wel fijn dat je dan toch wel op een andere manier met je paard bezig bent,maar zoals nu dat je paard tot aan zijn enkels in de modder staat met mok, je kruiwagen niet vooruit of achteruit te krijgen is..
Daar word ik niet vrolijk van.
rowo schreef:Ik zit me er toch wel over te verbazen hoeveel mensen zelf niets doen (dus niet zelfs mesten, niet zelf binnen buiten zetten etc). Ik vind dat zoiets er bij hoort. Maar goed, ik ben misschien niet de juiste persoon om dat te zeggen want wij hebben ze aan huis.
Ik woon sinds kort niet meer thuis, werk bijna fulltime en we hebben 3 paarden thuis. 2 rijdt ik er, maar met mesten en zo hoort de 3e er ook bij. Ik voer bijna altijd zelf, mest zelf, zet ze zelf buiten, moet zelf zadelen etc etc. Kost mega veel tijd, maar ik zou niet anders willen
Ik snap wel dat het voor sommigen niet haalbaar is om het allemaal zelf te moeten doen, maar het geklungel met je paard stal doen etc is toch juist heerlijk?