wat zou jij betalen??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jesito

Re: wat zou jij betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 10:18

Ik vind 100 euro en minder toch echt te weinig, zeker met de hooi-prijzen van vandaag.
Heel veel meer zal ts niet kunnen vragen vanwege de klusjes waarme wel geholpen moet worden.

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 11:08

110 euro

xSnowy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 11:43

Vind 120,- een mooie Prijs, Max. 130,-

Dustyenmax18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 12:05

Ik zou er rond de 100 voor uitgeven? misschien kun je een op mp rond kijken naar mensen die soortgelijke stalling aanbieden en wat hun er voor vragen?

CarolineCF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 12:15

Alles is regio gebonden en aanbod gebonden. Is er naast de bak en schuilstal ook een flinke paddock - zodat ze ook in de winter droge voeten hebben? In dat geval zou je hier in de omgeving (ten zuiden van Amsterdam, Ouderkerk a/s Amstel / Amstelveen) zelfs tot 250,- kunnen vragen.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 18:19

patjuh87 schreef:
hoi,

Ik ben benieuwd naar de mening van jullie.

Stel:

Ik bied een stalling aan voor een paard / pony.
Het is de bedoeling dat het paard bij mijn pony's in de wei komt te lopen.
Het is een wei (ong 1 hectare) met een grote schuilstal.
Er is een buitenbak bij.
Hooi en water is inbegrepen.
we delen wel de klusjes, zoals voeren, water geven en wei uitmesten.

stel dat jij je paard of pony er wel zou willen stallen. wat zou jij er voor willen betalen per maand?

Ik stel deze vraag omdat ik een die stalling aanbiedt, en mensen reageren ook om te vragen naar de prijs, maar als ik die noem dan hoor ik vervolgens niks meer. Daarom ben ik benieuwd hoeveel jullie ervoor zouden willen geven. zo kan ik zien of ik nou te veel vraag of zo.. Alvast bedankt!

Wat zou jij geven

Is er stroom? is de buitenbak verlicht?
heb je stromend water?
wat is de staat van de wei in de winter?
hoe ziet de omheining eruit?
hoeveel uur per week ben ik kwijt aan klusjes?

dat zouden voor mij ook zaken zijn die meespelen.
als het er allemaal tip top bij ligt kun je in mijn ogen best meer vragen dan 100 euro.

heidi1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 18:55

ik zou rond de 100 euro voor geven en een max van 120

xSammyJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 14:41

Goede uitrijmogelijkheden en een bak is voor mij wel een pluspunt ik vind 100 euro dan wel redelijk.
Ik betaal 50 voor mijn pony en 25 voor mijn shet. Hierbij moeten ze de schuilstal delen met 2 merries wat wel wat krapjes is en heb ik geen bak en ook geen grote groene wei ;). Ik wil hier dan ook niet meer voor geven.

Voorheen betaalde ik 50 euro per maand voor mijn pony en had ik alleen een grote wei. Geen stromend water of bak o.i.d. alleen beschutting van wat bomen. We zitten hier wel in Friesland en dit is niet bij officiële pensionstallingen daar ligt de prijs rond de 150 euro per pony maar heb je wel veel faciliteiten.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 14:49

Ik vind 100 euro behoorlijk veel voor een doe-het-zelf pension. Vooral de dagelijkse verzorging zoals voeren en water geven legt een verplichting op en kost discipline en tijd. Dan betaal ik liever meer en dat ik niet iedere dag een of twee maal hoef te komen. Dus misschien zit het hem niet in de prijs alswel in de service. :)