Als dit wel zo is hou ik mij toch lekker niet aan de regel.... }> Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Moet die dan ook op examen.
.
.
aan zijn hoofdstel moet, die je kunt aanvragen via je ruiterbewijs.. zonder nummerbordje mag je daar niet rijden!

)
Citaat:Op 2001-08-23 23:45, schreef Merel Blom:
ik hoefde niet te rijden, want ik reed toen al L. maar als ik heb gezien wat die mensen moesten kunnen rijden!! haha, neem 2 lessen op de club en je kan het halen.
galop over een afstand van 1 km. galopperen.. t zegt niet veel over je maar hier moet je toch wel een beetje voor kunnen rijden!
en ik weet niet of je blond bent, zou kunnen
Citaat:Op 2001-08-20 19:50, schreef runningkawa:
hoi
Ik ga ook gewoon buitenritten als het me uitkomt.
En ik heb geen ruiterbewijs.
<b>Maar ik ben M springen en M2 dressuur en dat zegt al net zo weinig als dat ruiterbewijs </B>want Kawa weet nog niet hoe ie zich moet gedragenMoet die dan ook op examen.
Bij die onzin die ik hier boven schrijf bedoel ik dus:
Ik kan op een heel makkelijk beest dus wel een ruiterbewijs halen maar stap ik daarna op 1 of ander zot beest dan heeft dat bewijs toch geen enkele zin.
.
), maar dan nog blijft het verplicht als je over de weg gaat, of je er nou naast loopt of erop zit. Alsof zo'n agent ff gaat bellen met een rijvereniging op het moment dat er 4 auto's op elkaar zijn geknald en er gewonden zijn gevallen, om te vragen op welk niveau je rijdt
.
)