Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Esther_87_ schreef:esmee_2001 schreef:met raporten gaat wel lukken ik sta gemideld een 9,3 dus dat zit wel goed maar niemand heeft sugesties en ik mag geen folderwijk heb er net naar gevraagt maar mijn moeder las ook dat het maaar heel weinig verdiendt
Wauw, dat zijn pas mooie cijfers! Ga zo door meid! Ik denk dat je je er niet al te druk om moet maken. Je ouders weten ook wel dat je nog niet mag en kan werken, en waarschijnlijk helpen ze je heus wel als je echt iets nodig hebt. Tot die tijd gewoon rustig aan doen, niet alles tegelijk kopen en je verjaardags en zakgeld opsparen. Genieten van je pony, en als je wat ouder bent kan je er meer leuke dingen voor kopen!
esmee_2001 schreef:met raporten gaat wel lukken ik sta gemideld een 9,3 dus dat zit wel goed maar niemand heeft sugesties en ik mag geen folderwijk heb er net naar gevraagt maar mijn moeder las ook dat het maaar heel weinig verdiendt
xJori schreef:esmee_2001 schreef:met raporten gaat wel lukken ik sta gemideld een 9,3 dus dat zit wel goed maar niemand heeft sugesties en ik mag geen folderwijk heb er net naar gevraagt maar mijn moeder las ook dat het maaar heel weinig verdiendt
Ik denk niet dat het lukt, als ik in je profiel kijk, zie ik dat je 10 bent. Ik denk niet dat ze iemand van 10 zo gauw aan zullen nemen, zeker omdat het illegaal is...
Je zit op de basisschool... heb je dan al echt cijfers??!
Wij hadden altijd o,m,v,rv,g,u (van onvoldoende naar uitmuntend, uiteraard) Yay voor mijn basisschool
esmee_2001 schreef:xJori schreef:
Ik denk niet dat het lukt, als ik in je profiel kijk, zie ik dat je 10 bent. Ik denk niet dat ze iemand van 10 zo gauw aan zullen nemen, zeker omdat het illegaal is...
Wij hadden altijd o,m,v,rv,g,u (van onvoldoende naar uitmuntend, uiteraard) Yay voor mijn basisschool
j maar ook letters ik ben ooit bijna aangenomen zeg maar op op een mange als een soort stalhulp te werken maar op het laatse nippertje vonden ze het kinderarbeid
esmee_2001 schreef:xJori schreef:
j maar ook letters ik ben ooit bijna aangenomen zeg maar op op een mange als een soort stalhulp te werken maar op het laatse nippertje vonden ze het kinderarbeid
esmee_2001 schreef:ik ben niet erg creatief maar klusjes gaat niet want ik doe het nooit goed dus maar ik ga gewoon verder zoeken naar een baantje als bevoorbeeld stalhulp voor een klein bedrag ben ik toch mety paarden bzeig terweil ik geld verdien
esmee_2001 schreef:het ws niet solicieteren maar gewoon als een soort stalhulp op en manege dus geen zware arbeid gewoon voederen mesten wat ik altijd oe en soms rijden of binnen ene buiten zetten enn poetsen
esmee_2001 schreef:ik heb niet zoon goed doorzetting vermogen en dus heb meetsla ook geen zin ijn klusjes
esmee_2001 schreef:ik heb geen goed doorzettings vermogen als het op klusjes gaat bevoorbeeld stofzuigen ofzo maar met dieren wel ik ben echt helemaal dol op diren heb er ook een heleboel wij hebben nou weer 9 kittens dus met diren is het voor mij anders