Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:@ Gypsy : Ik denk dat het ideale in zijn geval (of misschien wel voor elk geval) niet te vinden is ...
Hoe bedoel je dat? Deels op een paddock met een ander paard dan ofzo? Denk ook niet dat dit mogelijk is, kan hem wel in de buitenpiste zetten maar als dan iemand die wil gebruiken heeft die natuurlijk voorrang (niet dat het daar zo heel druk is).
Het is inderdaad mijn pony
De misdaad is dat hij nu alleen staat, en dus geen soortgenootje bij hem heeft.
Is via pb contact geweest, waren al een paar dagen aan het pb-en over wat praktische zaken enzo en ik had gezegd dat hij dus ging verhuizen en nu dacht ik: ik stuur even leuk dat hij verhuist is .. Ik heb het gewetenNiks tegen de persoon persoonlijk hoor, ieder heeft z'n eigen mening over dingen, maar een goed gevoel geeft het niet ...
Nikass schreef:TS je zegt dat het nu beter gaat. Ik denk dat je het prima hebt opgelost. En als het je lukt om hem elke dag nog even een uurtje met een vriendje in een paddock te zetten zodat ie wel even kan knuffelen en spelen lijkt het mij prima.
Ga wat meer op je eigen gevoel af en laat je niet zo van de wijs brengen door anderen.
maringe schreef:Ik snap niet dat er mensen zijn die fel reageren als een pony alleen staan in een weide of paddock. Ik heb pas een rondleiding gehad op een professionele
Stal, (bekende nederlandse springruiter) Hier worden de paarden tot drie jaar in een kudde gezet en daarna hebben ze bijna geen lichamelijk contact meer met andere paarden, ze worden alleen in een paddock gezet van 20x20, is de paddock groter dan zijn ze bang voor blessures, omdat een paard dan snelheid kan maken met alle gevolgen van dien. De paddocks hebben allemaal een tussen afstand van 1,5 meter. Op stal staan ze in boxen van muren, alleen de voorwand bestaat uit spijlen, dus zien alleen de paarden aan de andere kant van de gang (5 meter breed).
.