Welke hengst moet ik op mijn merrie laten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IJzersterk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:01

pffff, xcynthiax, je bent zo wel ontzettend je eigen topic aan het verpesten zeg...
zo schelden is nergens voor nodig hoor...
Schiet je namelijk helemaal niets mee op.
Het enige dat je hier waarschijnlijk mee bereikt is dat niemand je meer wilt helpen!!!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 14:25

Als ik je merrie zie, ben ik heel eerlijk, zou ik er absoluut geen Krack C opzetten. Deze merrie heeft ouderwets bloed, ziet er ook vrij ouderwets uit, en dat is geen belediging hoor.
Heb je misschien niet wat bewegingsfoto's of een filpmje van haar bewegingen ofzo?
Je noemt ook zo'n ontzettend verschillende hengsten.
Ik zou voor wat ouder bloed gaan als ik eerlijk was. Om dat te behouden. Dat hoeft niet altijd weggefokt te worden. Kijk eens naar een Parcival of Sirius.
Zou je misschien de papieren van je merrie hier neer willen zetten of ze me willen pben? Dan kan ik kijken wat voor merrielijn ze heeft, en of daar bepaald bloed goed op zou aansluiten.

En je moet je niet meteen aangevallen voelen op kritiek. Er zijn namelijk al zo veel veulentjes en zoveel gewoon gefokte paarden, dat we liever zien dat deze keuze weloverwogen is Lachen

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:08

Ik hoef denk ik niet uit te leggen waarom hier een slotje op komt.
stelletje kleuters Boos!