joyce B schreef:Mijn regel is: geen droge plek om te liggen? Dan niet zonder stal.
Vandaag stond de hele paddock blank en als het vanavond nog door was gegaan en ik had geen pompen gehad, dan weet ik niet of de bestrating het water nog had tegengehouden richting stal.
Ik heb het nog nooit zo extreem meegemaakt hier bij huis...
Ik vind dat echt zo sneu voor jou , doe je er zoveel aan en dan zit je nog in de prut 
Wat dat betreft zit er ook voordeel aan een dijkwoning , we hebben allemaal verspringende hoogtes en ik wilde dat expres ook aanhouden voor de stal , dus de stal ligt nu denk ik een meter hoger dan de wei , 10 cm daaronder ligt het smalle voor-erfje dat grenst aan het terras , weer 30 cm lager begint de "afdaling" richting paddock.
En dan hebben we nog een nieuw pleintje van 4 x 8 meter dat een cm of 30-40 hoger ligt dan de paddock , die weer bestaat uit zand direct op de wei , dus het moet wel heel gek worden als er nergens een droog plekje overblijft 
Jammere is alleen dat ze nog niet op het nieuwe stuk kunnen , dus dan heb je er nog niks aan