HorseTopShop schreef:En ook hier staan ze gewoon 24/7 buiten. Dat zwart lopen valt reuze mee.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elmira schreef:Hier ook hoor.. Paar dagen regen en je staat tot je knieën in de modder..
Paardlief staat nog 24/7 buiten, maar ze vindt het echt niet zo leuk.. Gelukkig zit achterin het weiland nog een redelijk droog stuk, maar voorin is het echt niet fijn, kan haar soms amper de wei uitkrijgen.. Je wordt met je laarzen helemaal vastgezogen. Paard vindt het heerlijk om even een paar uur op stal te staan met dit weer, lekker droge voeten..
Heb het nog nooit zo erg gehad. Sommige pensionpaarden hebben binnen gestaan, onze weilanden zijn zo kapot.
Hier een foto vd afgelopen weken:
Doe je een paard niet echt een plezier mee om dr daar in te zetten
pmarena schreef:Oef nee , daar zou ik ook geen paarden op zetten
Niet leuk voor de paarden en ook funest voor de grasmat , dus daar heeft niemand iets aan
Zou dan wel zorgen voor een goede zandpaddock zodat ze daarop lekker nog wat rond kunnen scharrelen wanneer de wei er zo bij staat.
En als het veelvuldig zou gebeuren dan ging ik toch echt op zoek naar een andere wei want hier heb je dan niks aan
happyjoyce schreef:Bij ons staan de paarden gewoon buiten, ook als het regent.
Het weiland is niet zwart, soms een beetje nat, maar meer niet.
Toch staan ze niet met hele kleine groepen in een heel groot weiland.. Misschien dat de ondergrond van ons weiland beter is.
Wel is het zo dat ze iedere keer het stuk waarin ze staan een stukje opschuiven. Ze krijgen steeds een strook gras erbij en de wordt het land waar niets meer staat dus kleiner gemaakt zodat ze dat niet vertrappen.
mika11 schreef:Nou, toch nog veel paarden die gewoon in de wei staan.![]()
Ik ben vandaag nog even hier door het weiland gelopen.
Maar je moet gewoon je laarzen aandoen, zo drassig is het.