Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Otte001 schreef:25 euro? was het maar waar ...
Bij ons in het dorp(randstad) gaat de prijs 45 euro omhoog - van 325 tot 370 dus. Iedereen is dus druk op zoek naar een ander plekje.
Ik begrijp wel dat er meer kosten zijn door de gestegen stro en hooiprijzen maar dit is echt niet leuk en diervriendelijk meer ... ik verwacht dat er nog meer paarden in de verkoop komen of nog erger verwaarloosd zullen worden.
Otte001 schreef:25 euro? was het maar waar ...
Bij ons in het dorp(randstad) gaat de prijs 45 euro omhoog - van 325 tot 370 dus. Iedereen is dus druk op zoek naar een ander plekje.
Ik begrijp wel dat er meer kosten zijn door de gestegen stro en hooiprijzen maar dit is echt niet leuk en diervriendelijk meer ... ik verwacht dat er nog meer paarden in de verkoop komen of nog erger verwaarloosd zullen worden.
Lauraennala schreef:Otte001 schreef:25 euro? was het maar waar ...
Toevallig Alblasserdammer? Want ja hier gaan dus inderdaad de prijzen met 45 eurie omhoog... En dat met een kleine binnenbak, ( waar je rekening moet houden met manege lessen) een hele zware, maar wel 20x60 buitenbak en een hele zware kleine paddock. Waar vaak een hele lange wachtrij staat als allen pensionklanten terug zijn van de weiWel inclusief voer en ruwvoer, maar brok is 2x per dag en ruwvoer 3x, maar de eigenaresse is met het ruwvoer nogal zuinig..
Dus nu:
Pony: Zelf uitmesten 290, laten uitmesten 330
paard: zelf 330, laten uitmesten 370
oude prijzen was dus 45 minder!!!
Stendo schreef:Dat het zo krap van te voren gezegd word is misschien niet netjes maar weet iedereen wel wat hooi en strooi nu kost en moet gaan kosten straks. Een hoop oogsten zijn mislukt en hooi maken valt momenteel niet mee hier in nederland dus echt gek vind ik het niet als de prijzen zo omhoog gaan
knollentuin schreef:weet iemand misschien nog een adresje voor voordeling stro
Clauwtje schreef:Sja over die verhoging ben ik ook al naar opzoek geweest, maar niks kunnen vinden. Enige wat ik heb kunnen vinden is alleen dat er dat soort dingen in je contract(met de pensionhouder) moeten staan...