wie heeft er prive een binnenbak?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Snadrem

Re: wie heeft er prive een binnenbak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 09:07

Nou, als jij hem dan echt niet wil, dan geef hem maar aan mij :)

Als ik in die financiele situatie zat, dan zou ik het gewoon doen. Heerlijk toch? En laat de rest maar denken, volgens mij wil het gros van de ruiters wel een eigen binnenbak, dat is toch ideaal als het de hele dag regent of er een dikke laag sneeuw en ijs ligt?

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 09:21

Heerlijk toch!
Net wat iemand al zei als je winters heb van de afgelopen jaren lijkt het me de ideale oplossing om paarden toch op een veilige manier vrije beweging te geven. Als het geld er is zou ik er in ieder geval niet over na hoeven denken. Heerlijk en zeker ook in de zomer als er veel dazen zitten, kun je binnen toch heerlijk rijden zonder in die volle zon te zitten of zelf lek gestoken te worden.

Willekes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 09:44

Als je het je kan veroorloven, waarom niet. Wellicht maak je mensen (tegen betaling in de winter) ook nog blij met je bak, zo kan je het wellicht iets rendabel houden en hebben anderen (niet te veel) er ook nog plezier van. Daarnaast zou ik investeren in een goede paddock en goed afgezette weides. Maar daar gaat het hier niet om. Zwembad kan je altijd nog voor je paard ook aanleggen. Dat is pas decadent!

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 09:46

Bij ons op stal doen ze het ook zo, ze hebben een springpiste en een gewone piste, en verschillende weien.
Ik ben de enige pensionklant die er staat, en hij moet eigenlijk gewoon een extra paard voederen en binnen- en buitenzetten, maar daar wordt hij uiteraard ook door vergoedt.
Loopt al 3 jaar prima! :)
Je kan dus eventueel 1 of 2 pensionklanten aannemen als je het écht wil!

En ik zou het heerlijk vinden moesten we een binnenbak hebben, vooral in de winter!
Als je het kan betalen, waarom niet dan?

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 09:48

Wij hebben ook een eigen binnenpiste, en momenteel zijn er 2 paarden onder het zadel...
En pensionners komen hier niet aan huis... hebben we ook te weinig stallen voor.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 09:52

ja lekker toch?

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 10:01

d
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 25-04-23 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Annemun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 10:01

Waarom je druk maken om wat andere vinden? Afgunst zal je toch krijgen, of heb je wellicht al?
Onthoud deze maar .... Medelijden krijg je, afgunst moet je verdienen.
:-)

natascha44

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 10:06

Heerlijk toch??een binnenbak aan huis!!

Waarschijnlijk ligt dit voor mij ook nog in het verschiet, wij hebben oude varkensstallen waar we niets mee doen en in de toekomst wil mijn man daar graag 2 nieuwe hallen voor neerzetten. 1 voor zijn eigen bedrijf en 1 binnenbak voor mij...en ik rijd geen eens wedstrijden..hoezo decadent? echt niet...
Tis een droom van elke ruiter toch??

ladyratina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 10:40

zandvangers schreef:
ik moest trouwens wel aan hyachint bucket denken ,uit de serie Keeping Up Appearances en dan belt haar zuster violet .
It's my sister Violet! You know the one, the one who married a turf accountant, with a large house, swimming pool, and room for a pony :')

_O- _O-

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 10:44

Wat een droom, lekker doen decadent of niet ....Gewoon genieten als je het kunt! ;-)

Maud_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 10:48

Ideaal juist!! Als straks iedereen zijn paarden binnen moet houden om dat ze thuis geen ruimte hebben waar geen sneeuw ligt, kunnen die van jou heerlijk de hele dag in de overdekte bak rondlopen! :)

Mag ik vragen waar in Limburg?
Mocht je geen zin hebben in pensionklanten, kun je overwegen om je bak te verhuren voor een paar (vaste) ruiters in de buurt die niet de luxe hebben van een binnenbak. :)

moonvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 10:50

:roll: Belachelijk........ wat ontzettend fijn!! :)) :=

Als je naast me woonde dan vroeg ik of ik voor vergoeding er gebruik van mocht maken!!! <<)
Van luxe moet je genieten anders heeft het geen zin om het te hebben. Hier zeggen we wees blij met wat je hebt want krijgen is een ander verhaal!

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 10:53

Doen!!

Ik heb sinds kort ook een binnenbak ter beschikking. Nou HEERLIJK!!!!!

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 11:00

Zeker doen!
Als het huis je ook bevalt etc. dan is dat toch ook lekker meegenomen?
En inderdaad handig in de winter, als het land of de paddocks niet begaanbaar zijn. Kan je ze gewoon los laten in de bak en hebben ze altijd beweging.
Ik zou het heerlijk vinden zo'n binnenbak. :)

wilma_b

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-11 12:57

Zo hee, wat een positieve reacties allemaal.
We gaan ervoor!
Het is gewoon zo in NL dat je, wanneer je je kop boven het maaiveld steekt, hij afgehakt wordt.

Het huis wat erbij ligt bevalt ook super. Het is wat kleiner, maar groot genoeg en modern gebouwd met alle nieuwigheidjes.

Pensiongasten zijn een optie, maar dan echt niet teveel. Ik vind het toch een hele verantwoording om goed op andermans paarden te passen. De bak verhuren is zeker mogelijk.

Nu maar hopen dat ons eigen huis snel verkocht wordt. Dat is toch niet zo makkelijk.

Surprise_Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 13:05

Wat leuk dat jullie 't doen! :D Nu maar duimen dat jullie oude huis snel verkocht wordt...
Dan heb je met harde regen en wind gewoon een binnenbak voor jezelf, heerlijk toch? :j
In ieder geval alvast veel plezier ermee! ;)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 13:43

Decadent of niet, als ik het geld zou hebben zou het me echt aan m'n derriere roesten hoor.
Terwijl ik in een droge rijbak rij mogen anderen best klagen, buiten in de regen, dat ik een arrogante muts ben. :j

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 13:52

Proficiat met de juiste beslissing! ;)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 13:59

Poeh, die binnenbak is natuurlijk super, daar zeg ik niets van.

Maar zou je niet eerst je eigen huis verkopen? Dat lijkt me eerlijk gezegd wat verstandiger in de huidige markt. Je zult niet de eerste zijn die jaren dubbele woonlasten heeft.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 14:04

Wij hadden bij mijn vorige verzorgpaarden ook een lege hal omgetoverd tot een prachtige prive binnenbak. We deden het wel een paar keer per week verhuren aan andere mensen. Ging prima en het leverde ook nog eens wat op.

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 14:10

Wat heerlijk!!! Hopen dat jullie huis snel verkoopt en dan lekker in je eigen hal gaan rijden.

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 14:18

Heerlijk! Als wij het ons konden veroorloven hadden we de paarden ook aan huis gestald, met binnenbak. Ook in de winter met sneeuw en ijs erg praktisch. En eventueel kun je er ook nog een (flink) zakcentje aan verdienen!
Waar in Limburg is het trouwens, aangezien wij op langere termijn ook van plan zijn te gaan kijken voor een andere stal??

JoannevZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 14:25

Een fatsoenlijke buitenbak lijkt mij al heerlijk (moet het hier met een super glibberig weitje doen). Laat staan een binnenbak. Met name in de winter, wanneer alles hard bevroren is, kun je gewoon door blijven rijden. Mocht ik ooit die mogelijkheid krijgen, zou ik er zeker voor gaan!

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 14:29

Het lijkt mij heerlijk om een binnenbak te hebben, rijd ook maar 2 paarden nu. Zeker met koude/natte winters heb je er toch enorm veel plezier van? Ik zou hem lekker laten staan!