Economische malaise, gevolgen voor je paard ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Arno24

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 13:27

eerst bezuinig ik op mijzelf, dan pas op m'n paarden. En dat laatste houdt dan echt puur in, geen nieuw hoofdstel e.d. Ondanks dat probeer ik wel zo zuinig mogelijk te zijn met alles

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 01:41

Ik koop zoveel mogelijk tweedehands. Hoewel ik me ook nog wel eens kan laten gaan in de ruitershop. FOUT!!!
Daarnaast heb ik twee betalende bijrijdsters om de kosten van de extra shetlander te drukken. Ze betalen elk 40 euro. Daarnaast probeer ik alle overbodige spullen op Bokt weer te verkopen.
Verder hebben wij bezuinigd op de auto. We hebben allebei onze grote dure bak verkocht en hebben nu gezamelijk een iniemienie peugeot 106 op gas. Scheelt erg veel! Ook de boodschappen worden niet meer gedaan bij de Appie maar bij Lidl, Aldi en Nettorama. Kleding wordt gekocht in de uitverkoop.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 07:42

Oscar schreef:
Wat we allemaal al wisten, werd vandaag weer even bevestigd:
het gaat economisch wat minder in ons kikkerlandje.

Wat ik me afvraag:
Het hebben / houden van een paard is imo. toch een luxe artikel (ja, ik weet dat er mensen zijn die er anders over denken Knipoog ).
Her en der wordt er bezuinigd, ook consumenten geven aan dat ze op de kleintjes letten.
Bezuinigen jullie op je paard (of op luxe spullen voor je paard) ?
Of overwegen jullie zelfs om je paard weg te doen ?

bezuinigen op mn paard ja maar dan in de zin van een goedkopere stal zoeken, maar niet in de vorm van spullen (ze krijgt toch alleen het hoognodige) of voer. Dus ik bezuinig eigenlijk meer op mn eigen luxe rondom mn paard. Maar ze zal nooit en te nimmer weg gaan, al moet ze op het balkon, hihihii

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 15:52

Nee, wat mijn paarden nodig hebben dat krijgen ze. Maar zo heel veel hebben ze niet nodig. Het zijn meestal dingen voor onszelf die het zo duur maken (laarzen, jassen, dekjes enz).