Een ander vindt het misschien 10 keer niks, maar dat interesseert mij verder niet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar ik ben niet anders gewend
Ik heb een enorme wei voor minstens tien paarden waar ze met z'n vieren staan, een veilige omheining en een super mooie grote loopstal. Grote bomen voor de schaduw in de zomer en verder kan ik alles zelf bepalen. Ik verz org ze ook zelf dus geen gezeur over dingen en als ik geen tijd heb willen de mensen waar ze staan er ook wel ff voor zorgen. Het bos is vijf minuutjes lopen en de buitenbak een kwartier 
, want ze hebben een pokkehumeur als ze verplicht op stal moeten staan.

.
) en ze staan er netjes bij (en dat is al helemaaaal niet standaard hier, ondanks torenhoge tarieven voor volpension)Sonja schreef:In de Randstad heb je maar twee soorten pensionstallen: slechte en hele slechte. De pensionhouders hier snappen gewoon echt niet wie van wie z'n centjes eet, en doen dus geen fluit om hun klanten tevreden te houden. Vandaar dat enorme verloop steeds in deze regio.
Ik moet zeggen dat de stal waar ik momenteel sta me erg goed bevalt; stalhouder is voldoende aanwezig (toezicht op de paarden), ze krijgen fatsoenlijk te eten (nee dat is ook niet standaard) en ze staan er netjes bij (en dat is al helemaaaal niet standaard hier, ondanks torenhoge tarieven voor volpension)
Ach, nog drie nachtjes slapen en ze gaan mee naar het Oosten.....
Es kijken of ze daar nog een beetje doorhebben hoe het werkt...
we keep in tuts...
)

). irene schreef:De stal waar ik nu sta, is voor mij perfect. En dat is het enige wat voor mij belangrijk is![]()
Een ander vindt het misschien 10 keer niks, maar dat interesseert mij verder niet
Maar, waar Winnie nu staat is het ook goed te doen
Gezellige meiden, leuke onderlinge sfeer en paardjes kunnen als het droog is altijd naar buiten