Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ben 17 wat betekent dat ik daar op m'n 19e heen zou gaan
Kga naar de eerstvolgende open dag, 13 november. Met m'n leraar haha... eens kijken wat ze hebben...gijsenkim schreef:Nou dan zou ik het je helemaal afraden. Ga lekker naar de universiteit meid. Je kan na je opleidingen beter korte cursussen doen en op die manier je kennis bijspijkeren. Als je alleen naar deurne gaat ben jij diegene die staat uit te mesten voor die ander die naar de universiteit gegaan is......... Ga gewoon naar de universiteit en poets later je paardencariere op.
)
xcynthiax schreef:maarja, ik ga in november ff naar een opden dag en dan zal ik heel wat vragen stellen, onder andere het niveau
ja en natuurlijk is het hel erg streng en zwaar, maar hoe kom je anders aan je diploma?

Citaat:Mijn instructrice zit ook op Deurne en ik heb meerdere leraren gehad die deze opleiding hebben afgerond. Harde leerschool ? Vroeg op, hard werken voor weinig ? Waar is dat anders dan ? De praktijk is keihard. Als je later je eigen stal wil runnen moet je hard zijn en tegenslagen kunnen verwerken.
). Suzan1 schreef:Citaat:Mijn instructrice zit ook op Deurne en ik heb meerdere leraren gehad die deze opleiding hebben afgerond. Harde leerschool ? Vroeg op, hard werken voor weinig ? Waar is dat anders dan ? De praktijk is keihard. Als je later je eigen stal wil runnen moet je hard zijn en tegenslagen kunnen verwerken.
hele wijze taal. Zo is het. Je moet kunnen incasseren en dat leer je daar (of op stage) wel. Het zijn er een heleboel die dat niet kunnen en vinden Deurne dan ook niks. De paardenwereld is knetterhard werken en weinig verdienen, maar.........ongeloofelijk veel plezier in je werk (hobby) en dat maakt een heleboel goed.
Dus Cynthia, ga eens een kijkje nemen. succes