Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Casca schreef:ik zit nu een beetje met hetzelfde dilemma, ik ben wel bang dat het de groei remt;
-Ze hebben geen warme droge plek waar ze verplicht rust hebben om energie te sparen, en geen zachte plek om te liggen.
-Je kunt minder gecontroleert voeren als ze in een groepje buiten staan dan wanneer ze 's nachts alleen of met een andere op stal staan.
- veel buiten staan in de kou kost veel energie waardoor voer minder gebruikt wordt voor groei omdat het nodig is voor warmte.
Maar aan de andere kant is het wel het beste om ze continu bij anderen in de laten..
onley schreef:ik weet niet of die in de winter niet bijvoert maar op dit moment in ieder geval niet (volle groene wei)
Brok kan ik ja dagelijks zelf brengen dat is geen probleem en hooi kan ik trouwens ook erheen brengen het zijn ja maar 5 straten verderop
Sizzle schreef:onley schreef:ik weet niet of die in de winter niet bijvoert maar op dit moment in ieder geval niet (volle groene wei)
Brok kan ik ja dagelijks zelf brengen dat is geen probleem en hooi kan ik trouwens ook erheen brengen het zijn ja maar 5 straten verderop
Als het zo dichtbij is zou ik niet twijfelen hoor. Dat kun je dan mooi in de gaten houden. Als het plotseling extreem slecht wordt in de winter kun je dan altijd nog snel ingrijpen