Saskia weet echt wel wat verantwoordt is, daar ga ik niet bovenop zitten
Volgens mij heb je Mistral langer gehad dan ik Joris, toch? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jady schreef:maar toch zijn er dingen (die ik vanzelfsprekend vind) die niet morgen gebeuren:
-Ander zadel
, die eigenlijk tot nu toe vooral verzorgster was (een heel gelukkige verzorgster!
) Voor mijn gevoel mag ik werkelijk alles. Ik denk dat dat ook komt omdat ik zelf altijd alles overleg.. Zal dus nooit 'zomaar' iets veranderen. Ik ben verzorgster/bijrijder van Fleur van Batje hier op bokt en ik heb werkelijk niets te klagen. De enige voorwaarde is dat ik 1x in de week ga lessen en dat lijkt me vanzelf sprekend (ik heb nog een hoop te leren). Het is trouwens wel HEEL duidelijk Batje's pony (in tegenstelling tot sommige berichtjes hierboven), dus in die zin 'mag'/doe ik weer niets. Batje bepaald voer, hoefsmid, dierenarts, bitten etc, maar ik heb het geweldige voordeel dat ze altijd openstaat voor tips en info, en tot nu toe is er nog niets geweest waar ik het niet mee eens was en dat vind ik het allerfijnst, er is wederzijds vertrouwen en respect (en dat is wat mij betreft de beste basis voor een eigenaar-bijrijder relatie!) Margreet"]
[quote="Jady schreef:maar toch zijn er dingen (die ik vanzelfsprekend vind) die niet morgen gebeuren:
-Ander zadel
Ireentjuh"]
[quote="moossie"][quote="Ireentjuh schreef:Iris mag eigenlijk alles met Evita, behalve buitenrijden. Maar dat is omdat ze Evita pas een paar weekjes doet.. een stapritje vind ik wel goed hoor, maar anders kan Evita best druk zijn en dat vind ik nog een beetje een eng idee. Waarschijnlijk kan ze over een tijdje als ze wat aan elkaar gewend zijn ook wel met haar naar buiten.

Arsen schreef:Klien mag alles, ik mag alleen van haar mijn paard niet meenemen op vakantie!
ging altijd prima