Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nona99 schreef:@zack: wat zijn trek en duw ruiters?![]()
Nouja, het staat vast.
Nona verhuist nog deze avond naar de weide...
Is veel leuker voor haar, ik hoef ook niet altijd een bak te hebben, want we wandelen zeer veel. We doen het puur recreatief.
Ik gebruik de bak dinsdag of vrijdag een uurtje, en zaterdag 2 uurtjes (dan rijd er een vriendin van me ook een uurtje met Nona)
Dus ik gebruik de bak meestal 3 uurtjes per week, soms bij uitzondering eens 4 als ik te weinig tijd heb om een wandeling te maken...
Suzan_bobar schreef:Verstandige keuze als ik dit zo hoor. Paarden horen met dit weer lekker buiten te lopen. En weides kapot trappen?? Dan had het maar geen weide moeten worden hoor. Die trekt vanzelf wel weer bij.
Prisca schreef:Suzan_bobar schreef:Verstandige keuze als ik dit zo hoor. Paarden horen met dit weer lekker buiten te lopen. En weides kapot trappen?? Dan had het maar geen weide moeten worden hoor. Die trekt vanzelf wel weer bij.
Beetje kortzichtig?. Weides die nu zo zeiknat zijn trekken echt niet 123 bij hoor. En modder herstellen naar weiland...geen doen.
Euh als het een modderpoel wordt hebben we dit jaar en ook volgend jaar geen weiland meer. Dus jou opmerking is nergens op gebaseerd en als de staleigenaar ervoor kiest zijn land te sparen.
Vele stallen gebruiken hun land ook om te maaien en eigen gebruik als het nu kapot gelopen is wordt het een duur grapje en 3x raden wie ervoor mag opdraaien als hij hooi moet inkopen?.
D00R schreef:Wat ben ik blij dat je gekozen hebt om te verhuizen. Heerlijk, iemand die zo snel knopen kan hakken!
Geniet van jullie nieuwe plekje
Elmira schreef:Wat een rare praktijken.. Nog steeds niet op de wei in juli
Knap dat je zo snel de keuze hebt gemaakt. Ik zou hetzelfde doen denk ik. Lekker op de wei, en in de winter ga je dan naar een pensionstal?
Nona99 schreef:D00R schreef:Wat ben ik blij dat je gekozen hebt om te verhuizen. Heerlijk, iemand die zo snel knopen kan hakken!
Geniet van jullie nieuwe plekje
Nou Normaal ben ik niet zo snel.
Maar voelde me behoorlijk op de tenen getrapt.
Omdat de "goed weer" ruiters 's avonds willen rijden moet ik maar zien ergens tussendoor te rijden, of enkel op de dagen die ik vrij heb.
en als het om mijn paardje gaat, moeten ze niet veel verkeerd doen hoor...
Nona hoort enkel het beste te krijgen.
en als dat op de ene plek niet kan, dan moet het maar op een andere plek.