Hegron haarserum.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xXutopiaXx

Re: Hegron haarserum.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 10:46

Je kan het inderdaad gewoon laten zitten :D :j

mijnvlinder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 10:51

Ik heb de spray gekocht maar nog niet geprobeerd, werkt die ook zo goed?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-11 12:23

mijnvlinder schreef:
Ik heb de spray gekocht maar nog niet geprobeerd, werkt die ook zo goed?

Minder

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-11 12:26

nikita73 schreef:
Vind het nogal lastig dat het er niet in het nederlands op staat. Vandaar mijn vraag.

het staat er wel in het Nederlands op hoor.

nikita73

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 14:42

yvonnedv schreef:
nikita73 schreef:
Vind het nogal lastig dat het er niet in het nederlands op staat. Vandaar mijn vraag.

het staat er wel in het Nederlands op hoor.
'

O´ik had het ook nog niet gekocht. Ik ging er al vanuit dat het er niet in het nederlands op zou staan. :D

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 09:49

vonneke schreef:
Hier het serum nu eenmaal gebruikt.

Ben tevreden. Het zal inderdaad met de hoeveelheid/prijs niet extreem veel schelen met CM. Maar ik vind het kleine flesje wel heel handzaam.

Ik heb altijd CM gebruikt, maar vind dit ook wel goed werken. Maar vind het prijsverschil toch wel flink de moeite :j . Omgerekend naar CM verpakkingen kom je op 4,47 voor 112 ml waar CM toch 11,95 kost of 18,86 voor 473 ml tegen 27,95 voor de CM. Zelfs bij de 946 ml verpakking is er verschil 53,95 (CM) tegen 37,71.

En dan ga ik van de goedkoopste CM prijzen uit.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-11 10:37

Sharani schreef:
vonneke schreef:
Hier het serum nu eenmaal gebruikt.

Ben tevreden. Het zal inderdaad met de hoeveelheid/prijs niet extreem veel schelen met CM. Maar ik vind het kleine flesje wel heel handzaam.

Ik heb altijd CM gebruikt, maar vind dit ook wel goed werken. Maar vind het prijsverschil toch wel flink de moeite :j . Omgerekend naar CM verpakkingen kom je op 4,47 voor 112 ml waar CM toch 11,95 kost of 18,86 voor 473 ml tegen 27,95 voor de CM. Zelfs bij de 946 ml verpakking is er verschil 53,95 (CM) tegen 37,71.

En dan ga ik van de goedkoopste CM prijzen uit.

En voor CM heb je ook vaak nog verzend/reiskosten en dit pak ik zo even mee als ik toch bij de action ben.

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 15:23

Ik heb mijn flesje haarserum nu sinds ongeveer februari in gebruik en ik heb nog meer dan de helft over.. Zou betekenen dat ik er bijna een jaar mee kan doen en ik ben toch niet heel zuinig met smeren :). Denk dat het qua prijs echt heel veel scheelt met CM!

Bij mijn paard werkt het echt super! Heel makkelijk door te kammen en zijn staart (en manen) zien er geweldig uit!

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:56

moet je dan echt het serum hebben of kun je ook de spray doen?
ik vind het juist zo makkelijk dat je equishine of dergelijke kunt sprayen. zodat je niet je handen vol met glibber hebt
heb geregeld wat nodig dus zit al aan mijn 2de jerrican van 5 liter equishine, doe ik ook wel even mee dat scheelt

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 17:00

het serum werkt beter, ik ben nog wel van plan om het serum eem keer met water te gaan mengen en het dan in een sprayflacon te doen omdat me dat makkelijker lijkt

maar in vergelijking met equishine hoef je het veel minder vaak te gebruiken. Ik gebruik het zo eens in de 2 weken en vaker als we wedstrijd hebben.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 20:27

Nog een tevreden klant! :) Ik heb expres het serum, omdat die spray er veeeeel sneller doorgaat! Ik spuit zo een kwart liter in de staart en manen van mijn 2 verzorgpaarden, en met dat serum leek het net of er amper wat uit was toen ik ze allebei had gedaan!

En eerlijk gezegd denk ik dat het serum er met regen ook minder gemakkelijk uitspoelt dan spray, omdat het op oliebasis is.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-11 21:33

Volgens mij is het niet op oliebasis

Dit zit er in

Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Pafrum, Amyl Cinnamal, Citronellol, Limonene, Hexyl Cinnamal, Linalool.

Maar het spoelt er idd niet zo makkelijk uit.

Gisteren op wedstrijd had onze pown zijn staart behoorlijk onder gemest, voorheen was dat een hele toer om dat schoon te krijgen nu had ik het er met een nat doekje zo weer vanaf.

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 21:40

Fantastisch spul! Wij gebruiken het bij alle paarden :)
Eerst gebruikte ik altijd Equishine, maar daar was na een uurtje al niks meer van te merken..
De manen van de shet werden erg droog, nu beginnen ze weer te herstellen! En je hebt maar zo weinig nodig, aan 1 pompje heb ik meer als zat voor de lange manen van de shet.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 21:51

hmmm, ik vind het zo'n geklieder dat je dat er met je handen in moet doen, verder wel fijn spul maar die glibberhanden daarna vind ik zo lastig, dat is het voordeel van spray.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 21:58

Heb sinds gister Coupe Soleil in me haar(blonde plukjes). Is het serum ook voor gekleurd haar? :D

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 22:28

Ik gebruik het ook in mijn haar met geblondeerde plukjes.
Die geblondeerde stukjes gaan bij mij snel klitten, met dit spul erin(ik doe het er na het wassen in op het handdoekdroge haar),en ik kan het zo doorkammen.
Omdat het met dat spul minder klit, beschadig je je haar ook minder met borstelen/kammen.

Fristi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 14:12

Ja! Ik heb het gister ook gekocht, en mn paard zn staart was echt veel voller en lekker doorkambaar :)
Ook even getest op mn eigen haar, en vond het wel een beetje vettig worden, maar daarna was het ook echt super fijn :)

Edit: Ik heb ook geblondeerd haar, en merk er niet zoveel van. Heb wel shampoo en conditioner voor gekleurd haar.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 22:49

hihi, ik heb het ontdekt :D
Ik heb gewoon de serum direct in de manen en staart gespoten en door het borstelen wordt het vanzelf verdeeld en direct makkelijk uitkambaar, ik geen glibberige handen en Devon een perzikje :P

Rahf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:08

Het serum is ge-wel-dig! Heb nog nooit zo'n fijne ontklitter gehad en de staart blijft superlang zacht!
De cowboy magic gaat bij mij nog iets over de vacht en voor de staart en manen het serum van de ACTION!

Goejan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 13:13

Hej,

Weten jullie toevallig of het ook werkt op de manen en staart als deze extreem vettig zijn? Mijn jaarling heeft de laatste weken een hele vettige huid (zowel manen, staart als huid). ik weet niet goed wat ik hiermee moet doen. maar zou dit middeltje werken tegen de vettigheid? kdenk dat hij er jeuk van heeft van de vettigheid want hij schuurt af en toe, maar niet zoooo ongelooflijk hard dat het manenexceem zou zijn. snappie? :)

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 13:18

nee, de vettigheid gaat het niet tegen, wordt er eerder denk ik nog erger van.
als hij zo "vettig" is kun je m toch een keer helemaal wassen?
als je dat niet te vaak doet kan dat geen kwaad, maar schuren van de jeuk is voor geen 1 beestje leuk

Goejan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 13:32

nja, heb hem al is gewassen, maar heeft niet veel geholpen.

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 13:37

Goejan schreef:
nja, heb hem al is gewassen, maar heeft niet veel geholpen.

Dan zou ik hem net zo lang wassen tot de staart vetvrij is. En dan pas het serum erin. Dan is het ook veel makkelijker bij te houden.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:32

Waar heb je hem dan mee gewassen? normaal gesproken hoef je niet belachelijk veel paardenshampoo te gebruiken, ik was Devon altijd met Zwitsal, als ik hem dan helemaal was dan heb ik ongeveer een halve fles leeg, maar dan heb ik natuurlijk ook heel wat peerd te wassen :D
met een fles paardenshampoo zou ik Devon 3x kunnen wassen ( in z'n geheel dan he)

morenomar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 12:29

ik heb het serum vandaag ook gekocht, en gelijk gebruikt, geweldig :)
en ook dat rubber borsteltje en een poets handschoen voor mijn poownies :D