Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kelcy schreef:1997suus schreef:Witte paarden krijg je super goed schoon met Dreft. Iemand die ik ken gaat vaak op pony keuring en waste zijn mini paardjes altijd met dure shampo om ze schoon te krijgen. Toen heeft ze iemand ontmoet die waste hun mini paardjes altijd met dreft. Goedkoop en je hoeft maar wijnig te gebruiken. En ik meen echt dat die staarten weer wit worden!!
dreft... dat is toch afwasmiddelik gebruik andrelon 2 in 1 op mijn bonte dame... word ze ook mooi wit van... maar ga toch stiekem de dreft uitproberen haha als dat werkt zou echt geniaal zijn!!
max66 schreef:dreft is hartstikke ontvetttend! Dat zou ik dus zeker niet gebruiken!
Ik was alleen benen/staart van paard, met gewone goekope mensenshampoo en tegenwoordig Hebron haarserum van de action (2.99) in staart. Super ontklittend, makkelijk doorkambaar en prachtige volle, glanzende staart!
_MG schreef:Ik zou oppassen met 'gekleurd' shampoo! Ik heb ooit gezien hoe iemand een schimmelpony met (roze) perzikshampo waste. De pony werd vervolgens heel mooi roze..