Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mika11 schreef:Nee, we hebben helemaal geen contract.
Zelf (laten) repareren lijkt me geen goed idee omdat ik de stal natuurlijk huur.
De stalhouder moet het gewoon repareren, het is in principe zijn eigendom.
Wat Quartel schrijft vind ik ook wel een goed idee.
mika11 schreef:Ik ga in ieder geval wat informatie zoeken over die rubberen matten.
Dat lijkt me misschien ook wel beter voor haar benen, dan dreunt het niet zo door in de pezen en zo.
quartel schreef:mijn paard heeft ooit eens het hele raam uit haar stal verwijdert![]()
Ik ben naar de stalhouder gegaan en stelde voor de kosten door de verzekering uit te laten keren als hun dat wilde.
Stalhouder heeft het direct gemaakt en wilde er niets voor hebben.......zo kan het dus ook
Knert schreef:quartel schreef:mijn paard heeft ooit eens het hele raam uit haar stal verwijdert![]()
Ik ben naar de stalhouder gegaan en stelde voor de kosten door de verzekering uit te laten keren als hun dat wilde.
Stalhouder heeft het direct gemaakt en wilde er niets voor hebben.......zo kan het dus ook
Denk alleen al uit waardering dat je het gewoon kwam aangeven. Hoe vaak is het wel niet een discussie van mensen of ze wel/niet iets hebben gedaan. Of de pensionhouder gewoon iets kapot in de hoek terug mogen vinden. geloof me maar dat het geen vetpot is en alle extraatjes al snel uitgegeven moet worden, omdat de klant zich er niet meer verantwoordelijk voor voelt maar wel van mening is dat alles er glad en mooi bij moet staan....
Persoonlijk vind ik dat je paard dit uit eigen energie kapot heeft gemaakt.. volgens mij (pin me er neit op vast er zijn er velen die mij kunnen verbeteren) is het zo dat in de grondwet staat dat eigenaar verantwoordelijk is voor alle schade wat een dier uit eigen energie aanricht.
Maar zoals hierboven.. kan het idd ook. gewoon overleggen! En zelf ook in willen leggen en bereid zijn mee te werken!
mika11 schreef:Marion:
Nou is het net alsof mijn paard de hele dag schopt, maar het is alleen 's ochtends.
De stallen ombouw zijn van houten planken, dus als de stallen steviger zijn, gaat het ook niet kapot.
Dat ligt dan niet alleen aan het paard, maar ook aan de kwaliteit wat de verhuurder aanbiedt.
quartel schreef:mika11 schreef:Hoe maakt je die matten dan vast aan de wand?
met keilbouten met een ringetje er tussen, niet te strak zodat het rubber niet kan gaan scheuren
mika11 schreef:Maar toen ik er kwam zag het er prima uit.
Als dat niet zo was, had ik er mijn paard niet gestald.
Het zijn hard houten planken wat er heel stevig uit ziet.
Maar nu door het schoppen komen er kieren tussen de planken.