Hier betaal je voor een paard 320 Euro, vol-pension, elke dag naar buiten en aan het einde van de middag weer naar binnen, alleen een buitenbak

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
barbar schreef:je paard word dus 2 keer per week op de wei gezet, mag je de rest van de week zelf je paard op de wei zetten? of dat is het, je paard staat maar 2 keer per week op de wei.
persoonlijk zou k niet op een stal willen staan waar mijn paard niet elke dag op de wei staat, dan vind ik elke euro te veel.
maar voor de rest vind ik het best een goedkope stal, ik heb ook op een stal gestaan waar ik 165euro betaalde incl hooi, bak, strand in de buurt.
maar ik had geen binnenbak ,en mijn paard stond 'szomers 24/7 buiten en 'swinters overdag.
Yelly schreef:Zo, dat is een mooie prijs Silence!
Hier betaal je voor een paard 320 Euro, vol-pension, elke dag naar buiten en aan het einde van de middag weer naar binnen, alleen een buitenbakDe stal is vrij simpel, maar de verzorging is zeker goed geregeld
azaro schreef:Yelly schreef:Zo, dat is een mooie prijs Silence!
Hier betaal je voor een paard 320 Euro, vol-pension, elke dag naar buiten en aan het einde van de middag weer naar binnen, alleen een buitenbakDe stal is vrij simpel, maar de verzorging is zeker goed geregeld
op mijn vorige stal betaalde ik ook 320 vol pension
ze zette daar de paarde NOOIT buiten, je had geen buitenpist, geen bos enorme slechtte verzorging
mijn paard kreeg gewoon rotstraal en mok van de vieze stal en hij was niet de enige!
kreeg enorm weinig eten, en omdat ze het ete liete geve door kindere da er rond liepe vergate ze het savonds wel al eens
de bak was er heel slecht ene bestond uit steenhard zand waar al enkele paarden reuma en artrose door hebben gehad
de andere was enorm veerbaar eigenlijk te hard, als je viel was dat plof en dan zakte je zo na een secondje nog wa weg:P
maar bon ook niet goed voor de peze zei de DA was dus eigenlijk alleen maar houtkrul van de vieze stallen dus erboven op
als je paard eens op loop ging en je nam een bocht tege iet te hoge snelheid glee je weg (hoefijzers + mest = glad :s)
Daphne__ schreef:Wij betalen 130 per maand voor ons paard. Ze word 2 keer per dag gevoerd, word 's ochtends buiten en 's avonds binnen gezet. Zomer en winter weidegang. Onbeperkt hooi en vlas zit erin. Gebruik van verlichte buitenbakEn de boxen zijn ook nog eens zeer goed. groot (4x5 zo'n beetje), rubberen matten op de bodem en langs de muur tegen verwonden, electrische dinkbakken, kunnen met hun hoofd uit de box en kunnen contact maken met andere paarden... gewoon perfect eigenlijk
![]()
Je hoeft dus alleen uit te mesten, verder word ALLES gedaan.