Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anthea schreef:Voertonnen zet je toch niet in je zadelkast?
R0oszs schreef:wij hebben verschillende kasten, maar waar mijn paarden in de schuur staan heeft iedereen een houten kast, ongeveer een hoogte van een standaard box en een breedte van .. ?
dan heb je 3 planken en kan je 2 en zelfs 3 zadels kwijt., hier zijn we er erg blij mee want de meesten hebben hier toch wel heel veel spullen voor het paard
even kijken of ik een foto kan vinden..
mika11 schreef:Als de kasten toch te klein zijn, willen mensen er soms een 2e kastje bij huren, ik ken iemand die daar 15,00 euro voor in de maand moet betalen.
Maar dan moet je dus meer kasten dan stallen hebben, anders kan dat sowieso niet.
Electra63 schreef:Vjestagirl schreef:Zelf houten kasten (laten) ontwerpen en (laten) maken?
Hout wordt vaak aangetast door het vocht en is niet altijd muis-proef.
Door het vocht gaat het hout werken en sluiten deuren vaak niet goed af, dus een muis ik zo binnen.
Electra63 schreef:Wij hebben een paar algemene zadelruimtes, iedereen heeft eigen kast voor borstels, dekjes, cap, laarzen etc. en daarnaast hebben wij een voerton staan (voor extra), want gevoerd wordt er door stal. De kasten zijn allemaal verschillend, maar als ik bij ons kijk, blijven de ijzeren kantoorkasten toch het beste.
Horsea_nl schreef:Vjestagirl schreef:Geen voertonnen? Waar gaan mensen dan hun voer laten?
wij voeren?
Vjestagirl schreef:Horsea_nl schreef:
wij voeren?
Alles? Mijn pensionstalhouder voert ook, gewone basisbrok, maar bijna iedereen voert zelf iets bij, of het nou wortels zijn, luncerne, muesli, summerfitkoeken... Ik geloof dat iedereen wel iets extra's heeft staan voor z'n paard. Niemand voert ook hetzelfde bij, iedereen heeft andere zakken... Als ik dat niet zou mogen neerzetten zou k dat toch wel erg jammer vinden...
Vjestagirl schreef:Alles? Mijn pensionstalhouder voert ook, gewone basisbrok, maar bijna iedereen voert zelf iets bij, of het nou wortels zijn, luncerne, muesli, summerfitkoeken... Ik geloof dat iedereen wel iets extra's heeft staan voor z'n paard. Niemand voert ook hetzelfde bij, iedereen heeft andere zakken... Als ik dat niet zou mogen neerzetten zou k dat toch wel erg jammer vinden...