Bijrijdster

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Whild

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 15:36

Sammm schreef:
Ik vind dat je juist heel blij moet zijn met een bijrijdpaard, en dat je er niet op zo'n anier als deze bijrijdster mee om moet gaan!

nee precies!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 18:01

Jac schreef:
Voorheen had ik op stal een agendaatje liggen en daar werd dan een kort verslagje in gezet..Was altijd leuk om te lezen en je wist precies wat er met je paard gedaan was.

Herkenbaar... Ik heb ook weleens op paarden gereden die zo'n schriftje in het kastje hadden liggen. Alleen schreef ik er eigenlijk nooit in. Ik deed gewoon met het paard wat was afgeproken en als er iets belangrijks aan de hand was, dan belde ik gewoon.

miltonlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 19:01

MissStynk schreef:
ha ha ha nou gelukkig ben ik niet de enige die zo denkt !!!

Dacht in het begin nog even van ah het is best een aardig meisje geef haar wel een kans.... maar ja als het al zo begint dan ben je snel klaar.

Hier een foto van mijn knollie is ze niet schattig hoe kan je dat nou laten staan Verward

Afbeelding
\

inderdaad! vindt ik ook

bekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 20:05

ik vind ook dat je ermee moet stoppen want zij verwaarloost je paardje eigenlijk een beetje om hem niet te verzorgen enzo toch?

MissStynk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 23:56

Gelukkig zijn er ook nog mensen die er zo over denken als ik... dat ik zelf nog paardjes van iemand anders deed was ik er dolgelukkig mee en behandelde ze als mijn eigen paarden dat verdienen ze ook !!!!

Nu nog een vinden bij mij in de buurt... hihi Haha!

Happy17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 15:19

ik ben zelf niet meer op een manege ben daar gestopt wegens problemen ging wel al vaak met een vriendin mee naar de stal waar zij paarden rijd en sinds een jaar rij ik daar ook op twee ponys van twee meisjes als zij op vakantie gaan of als ze een keer niet kunnen en daar ben ik heel blij mee vind het heel erg leuk zo kan ik toch weer rijden en zij kunnen met een gerust hard op vakantie! in de herfst heb ik ze allebij dat word druk maar ik doe het met plezier heb niet zo dag waar van ik denk nu ff niet ja soms heb je wel als het vies weer is maar ik ga dan toch la is het aleen om ze ff te knuffelen en ze moeten toch naar binne succes er verder mee er zijn er genoeg die te vertrouwen zijn