Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
D00R schreef:mirka1994 schreef:Nou vind het wel meevallen hoorMijn paard is dikker
En in de zomer worden ze allemaal wat voller door het lekkere gras
![]()
Maar wat meer beweging zou denk ik geen kwaad kunnen idd. Verder is het niks zorgswekkends hoor als ik zo kijk..
Dat de jouwe dikker is, is niet echt een argument waarmee aangetoond kan worden dat deze niet te dik is![]()
Dat ze voller worden door het gras is niet vreemd, maar er is een verschil tussen een grasbuik en vetaanmaak over het hele lichaam.
Mijn paardje komt ook 's avonds dikker op stal dan hij 's ochtends naar buiten ging, maar dat is een grasbuik.![]()
Als hij vetjes begint te kweken, is er toch iets niet helemaal goed. Nu is hij pas 4, moet nog groeien en mag dus wel ietsiepietsie dikker zijn, maar hij heeft toch mooi een grasmasker(wel ras met aanleg voor hoefbevangenheid, eiwitproblematiek en insuline resistentie).
jael89 schreef:Te dik! Ook voor een haflinger.. Het ras haflinger is steviger, niet dikkerMaar ook weer niet zo dik dat je je zorgen moet maken. Ik zou wel ophouden met bijvoeren, gras is voldoende! Mocht je merken dat ze te dun wordt kun je altijd weer iets gaan bij voeren, maar dan zou ik sowieso eerder hooi bijvoeren..