Mischien kan je het hiermee maken. Maakt het wel heel speciaal met glittertjes http://www.jordenshippo.nl/paarden-verzorging--twinkle-glitter-produkten/artlijst!1212!!!!NL
wat je ook doet, gebruik GEEN carnavals spray heb dit in het verleden ooit eens gebruikt op m'n merrie en heeft er werkelijk weken en weken opgezeten
brigitte145 schreef:Als ik moest kiezen dan de acrylverf Waarom??[/quote]Dat vind ik het mooist eruit zien! [/quote]Oh zoo.. haha oke ik snap hem
Weet ook iemand toevallig hoe ik aan een Annika mutsje kom en waar ik ergens van die rose jasjes kan vinden?
Bonnelover schreef:Weet ook iemand toevallig hoe ik aan een Annika mutsje kom en waar ik ergens van die rose jasjes kan vinden?ehm bij bartsmit? Je bedoelt toch voor kinderen?Anders gewoon ff google'n
het is niet geschoren dat zie je als het geschoren is...ik denk zelf ook dat het gewoon met verf is gedaan...offtopic: lijkt me wel veel werk hij op elke uitzending precies hetzelfde hartje natetekenen XD
Ik zou het inderdaad niet scheren, straks is je kind er weer op uitgekeken en duurt het maanden voor dat er weer haar zit, hahah.