Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
plopineendop schreef:Sonja, waarom bemoei je je zo met andermans zaken, ik heb gewoon een vraag en omdat zo'n idiote reactie te krijgen van een mens dat mij, mijn zoon en de shet niet kent vind ik zo dom he, ga toch wat doen met je leven dan stomme reacties plaatsen op mensen die gewoon wat vragen.
plopineendop schreef:amyz, dankjeuhm ik vond het opzich een eerlijke pony en hij is ook een eerlijke pony, wel wat pittig, maar daar hopen we op dat hij als hij ruin is grotendeels voorbij is. wwe hebben hier nog een paar oudere shetten rondlopen dus als het echt neit gaat dan kruipt die op de oudere (doet hij nu ook) , en dan laterna mag hij op zijn eigen shet (deze dus). maar de bedoeling is dat de pony rustig word als die ruin is en dankan dienen als geschikte pony als mijn zoon 4 is.
vivana schreef:Ik heb dat ook zo bij een 2jr shet (mini) gedaan gehad.....
Ze worden er niet stommer van en eerlijk,wat vraagt zo'n kindje nu van zo'n pony?!
vivana schreef:Ik ben niet hard voor mijn jaarlingetje gewoon consecuent en na de 2e keer aan de longe doet hij alles zelf.En van 10 min 2x in de week gaat er geen een kapot!
Fysio het is geen paard ,die maken wij met de 3jr klaar!
VivaLaVida schreef:vivana schreef:Ik ben niet hard voor mijn jaarlingetje gewoon consecuent en na de 2e keer aan de longe doet hij alles zelf.En van 10 min 2x in de week gaat er geen een kapot!
Nou dan verschillen wij zwaar van mening.
Maarre... wat heb je er nou aan dan, een jaarling longeren? Wat is het nut bedoel ik?
VivaLaVida schreef:vivana schreef:Ik ben niet hard voor mijn jaarlingetje gewoon consecuent en na de 2e keer aan de longe doet hij alles zelf.En van 10 min 2x in de week gaat er geen een kapot!
Nou dan verschillen wij zwaar van mening.
Maarre... wat heb je er nou aan dan, een jaarling longeren? Wat is het nut bedoel ik?
VivaLaVida schreef:Je hoeft niet zo te bitchen hoor, ik stel een hele normale vraag op een hele normale manier, en heb het woord verpesten niet genoemd.
Maar ok dat is dus hoe jij er over denkt. Die van mij liet ik gewoon los door de bak lopen voor de keuring, zodat ze niks hoeven te belasten op een cirkel. En de slanke lijn een beetje in de gaten houden..
Maar wat heeft die 4 jarige er nou mee te maken, dat snap ik niet helemaal.