Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lolleke schreef:lobbie19 schreef:Je hebt helemaal gelijk. K heb eroverheen gelezen.
Achja, happens
Maar dan ben ik natuurlijk wel benieuwd naar je ideeen nu, aangezien ie dus wel degelijk weet waar het draad loopt, maar die grens nu puur negeert en gewoon wat schocks incasseert.
Solleke_Noah schreef:Schapendraad heeft toch veel te kleine mazen om met een hoef door te geraken? Je moet het ook tot op boorsthoogte of hoger zetten, dat het echt een grens vormt.
We hebben hier een blind paard in een volledig afgesloten paddock, geen stroom erop maar wel houten omheining en ook deels (hoog!) schapendraad. Ze kent haar grenzen en gaat hier niet over. Hiervoor stond ze achter draad met stroom, en daar liep ze wel regelmatig door.
kinel schreef:ik heb toch al vaker gehoord dat een paard er met zijn hoef in is blijven hangen en met alle gevolgen van dien , maar wat jij zegt van de grond af en op borsthoogte dan zou ik er over gaan denken , maar op de grond zeer zeker niet.Solleke_Noah schreef:Schapendraad heeft toch veel te kleine mazen om met een hoef door te geraken? Je moet het ook tot op boorsthoogte of hoger zetten, dat het echt een grens vormt.
We hebben hier een blind paard in een volledig afgesloten paddock, geen stroom erop maar wel houten omheining en ook deels (hoog!) schapendraad. Ze kent haar grenzen en gaat hier niet over. Hiervoor stond ze achter draad met stroom, en daar liep ze wel regelmatig door.