Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sharontjee1 schreef:En ik ben nu al een beetje aan het testen, maar 1 dag in de wei inclusief rollen/rennen blijft die wel gewoon zitten, hoogstens iets naar 1 kant, maar weer de andere kant op rollen en hij is recht .. ja ik weet niet.,
sharontjee1 schreef:ze staat nu volledig op stal+ af en toe een dagje weide. de wei ligt ook wel 20min lopen van de manege af, kan het ook niemand aandoen onm dat elke dag of om de dag te lopen. En de weides zijn in principe vol en geordend wat betreft de paarden dus er kan niet zomaar steeds een paard uit en weer in, met kans op ongelukken., En 12 dgn op stal of alleen loslaten vind ik ook geen optie..,
Loes000 schreef:Voor mij is het de eerste keer dat ik op vakantie ga en de hele vakantie niet bereikbaar ben,
heb al de ergste dingen door m'n hoofd gehaald... maargoed.
elmo1 schreef:ik begrijp eerlijk gezegd de hele discussie al niet,
een paard trekt nu eenmaal insecten aan, dat is gewoon zo, ze hebben een vacht, manen en een staart om daar mee te kunnen dealen, en dat kunnen ze prima
onze paarden staan dag en nacht buiten en ze hebben wel eens wat insecten beten maar dat valt heel goed mee, als ik hoor wat voor ellende en schuurplekken/wonden ( dan krijg je pas ellende van insecten!) dekens en maskers kunnen veroorzaken begrijp ik niet waarom mensen hun paarden die dingen nog omhangen, laat staan 12 dagen en de baas gaat lekker op vakantie![]()
Ook kan ik er met mijn verstand niet bij dat je een paard in een kudde dropt en dan zonder iemand aan te wijzen de verantwoording en dagelijkse controle over te nemen, vertrekt
prettige vakantie??