Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ankie2011 schreef:Hoe weet je dat ze geen eten krijgen? Ben je er 24 uur per dag bij? Als ze geen eten zouden krijgen zouden ze echt wel mager zijn. Paarden die 24 uur per dag op de wei staan zien er niet altijd even florissant bij, maar dat betekent echt niet altijd dat ze worden verwaarloosd. Verder staan er veulens bij ja, wat wil je dan dan, dat die veulens apart worden gezet van de moeder? En een scheur in de hoef, heb je daar een foto van? Veel paarden hebben wel een scheurtjes in de hoef omdat die afbrokkelt.
Millanka schreef:JolieLover schreef:er worden in groningen een paar paarden en veulens verwaarloosd niet verzorg geen eten en drinken dierenbescherming en dierenambulance doet er niks aan de eigenaar woont in zuidhorn zeggen mensen wat kan ik er aan doen?
ik vind het zo ziellig weet u misschien nog wat tedoen
allemaal wonden hoeven zijn helemaal kapot ze zijn niet mager maar sommige mensen vinden het ook ziellig maar die geven dan eten 1 is zwager zijn hengsten en merrie met heel veel veulens die nog bij de moeder moeten blijven ( veulens zijn niet zo oud )die krijgen ook geen eten of drinken ze drinken uit de sloot en eten dood gras wat onder de moder zit één paard heefd een grote scheur in zijn hoef en lijd veel pijn en de andere hoeven zijn allemaal kapot mijn vriendin schat dat ze niet ouder zijn dan 6 jaar.
er zijn 4 merrie's en 2 hengsten en een stuk of 20 veulens waren er maar die zijn allemaal verdwenen er zijn nu maar iets van 10 over.
mvg .
cherissa
vind het erg dramatisch van jou kant komen.Ze zijn niet mager, dus eten krijgen ze blijkbaar wel. Hengsten en merries met veulens, ja mooi toch dat de veulens erbij mogen blijven en ze in kudde verband staan? Hoe oud zijn de veulens die er bij zijn gezet? Drinken uit de sloot is echt zo'n ramp niet hoor, en hier staan mijn weide-maatjes ook met lange gescheurde hoeven, tja, dat mijn paard er beter uit ziet omdat ik hem elke dag eruit haal, maar ze lopen er niet kreupel op hoor. Hoe weet je dat et paard met de scheur zo'n pijn heeft dan? Loopt ie kreupel?
KoudbloedKim schreef:Pb's openbaar maken mag niet..
JolieLover schreef:er worden in groningen een paar paarden en veulens verwaarloosd niet verzorg geen eten en drinken dierenbescherming en dierenambulance doet er niks aan de eigenaar woont in zuidhorn zeggen mensen wat kan ik er aan doen?
ik vind het zo ziellig weet u misschien nog wat tedoen
allemaal wonden hoeven zijn helemaal kapot ze zijn niet mager maar sommige mensen vinden het ook ziellig maar die geven dan eten 1 is zwager zijn hengsten en merrie met heel veel veulens die nog bij de moeder moeten blijven ( veulens zijn niet zo oud )die krijgen ook geen eten of drinken ze drinken uit de sloot en eten dood gras wat onder de moder zit één paard heefd een grote scheur in zijn hoef en lijd veel pijn en de andere hoeven zijn allemaal kapot mijn vriendin schat dat ze niet ouder zijn dan 6 jaar.
er zijn 4 merrie's en 2 hengsten en een stuk of 20 veulens waren er maar die zijn allemaal verdwenen er zijn nu maar iets van 10 over.
mvg .
cherissa