vinden jullie dit ook zo vaag?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tartuffo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:46

Ik denk dat de moeder schrok en daarom zo reageerde maar zij is wel verantwoordelijk voor haar eigen kind en je ziet heel vaak dat de kinderen maar losgegooit worden en zoek het maar uit want ik sta te praten of weet ik veel wat en dat is veel belangrijker.
Zelfs 't makste paardje schrikt wel eens.....

Onverantwoord dus......

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 11:25

iedereen die maar een beetje weet wat een paard is weet toch dat ze altijd van de gekste dingen kunnen schrikken of zelfs een bok kunnen geven uit enthousiastme, dat moet die moeder toch ook weten? mischien schrok die pony wel omdat ze haar hoofd zag!!!!! sorrie dat kon ik niet laten!!!!!

xxxxx

Tetris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 13:28

hahahaha ja inderdaad.
ik vind het niet kunnen om zomaar een 4 jarig kind op dat paard te laten, ja misschien als de moeder of iemand anders het paard vast had en dan maar heel even, alleen dan op een heel mak paard, niet op z'n jong paard als dat paard van hun.
en ik vind het nogal asosiaal dat ze boos word op het baasje van dat paard dat bokte.
dat baasje kan er niks aan doen, en dat paard was waarschijnlijk alleen maar blij.
als ze een eigenpaard hebben, horen ze inderdaad te weten dat je zo'n meisje niet op een jong paard moet zetten, ze vragen er zelf om dan!!