Strandrit

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 18:49

he dat lijkt me ook leuk, Duinoort is wel lopend te doen voor me, alleen ben ik gister gevallen dus moet ik eerst nog wat heldendaden verrichten om mn angsten te overwinnen! Maar het lijkt me harstikke gezellig, ook eens Flair en Cloris en natuurlijk Picasso te ontmoeten!
Ik zal 4 oktober in de pijling houden meiden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 19:09

Noteer het dus alvast maar in je agenda!!! Zaterdag 4 oktober!
Ik heb er nu al zin in! Ik neem dus wel een vriendin mee, ook met paard. En misschien zijn er nog wat mensen van onze pensionstal die mee willen om een strandrit te maken. Maar dan wel een fikse! Haha! Als iemand mij tegen die tijd een routebeschrijving stuurt en we effies een tijd afspreken, kan er weinig misgaan toch?? Party!!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 19:57

Even rekenen hoor, over hoeveel weken is 4 oktober? Kan mijn agenda even niet vinden Haha! Ik mag nog ongeveer 3/4 weken niet rijden dus ik hoop dat ik me op tijd goed genoeg voel om mee te gaan. Flair wordt wel op conditie gehouden dus dat is geen probleem.

Ooh en Picasso? Je neemt toch zeker niet dat supergave paard in je profiel mee he? Dan pik ik hem van je hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 20:24

Hmmmm, ja vos gaat mee ja, maar inpikken????
Wel voor de juiste prijs Haha!

Ik heb er onwijs veel zin in!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 20:31

Haha! ik ruil hem gewoon stiekem om met mijn vosje, het scheelt waarschijnlijk wel een cm of 20 maar misschien heb je het niet door

katinkaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 20:35

ik wil ook wel mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:12

katinkaaa schreef:
ik wil ook wel mee

Nou dan ga je toch ook gezellig mee op 4 oktober!
Gezellig!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 23:25

Maar dan het liefst wel een beetje in de ochtend? ik moet smiddags weer weg.....
Ik weet niet of dat een heel groot probleem gaat geven? zo net fff voor de middag ofzo Pling

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 23:52

Picasso schreef:
Ja vriendin en ik hebben toch besloten om te wachten tot 1 oktober, ik begreep dat de boetes ook niet misselijk waren. En ik heb geen zin om pas om 19.00 uur nog een uurtje strand te doen. Ik moet ongeveer 2 uur rijden met trailer om bij het strand te komen. Dan maar even geduld en wachten tot 1 oktober. Tis niet anders. Bedankt iig voor jullie tips!

Ik zou de gok ook niet wagen. Veel plezier in oktober.. enne vergeet geen verslagje te zetten op bokt hea?! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 10:34

cloris schreef:
Maar dan het liefst wel een beetje in de ochtend? ik moet smiddags weer weg.....
Ik weet niet of dat een heel groot probleem gaat geven? zo net fff voor de middag ofzo Pling

Voor mij niet, als het maar niet betekent dat ik om 6.00 uur 's ochtends moet vertrekken is mij alles prima Haha! Zo rond een uurtje of 11.00 ofzo is wel haalbaar.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 10:47

Picasso"]
[quote="cloris schreef:

Voor mij niet, als het maar niet betekent dat ik om 6.00 uur 's ochtends moet vertrekken is mij alles prima Haha! Zo rond een uurtje of 11.00 ofzo is wel haalbaar.
[/quote]

Pfieuw, dan kan ik gewoon mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 11:10

cloris"]
[quote="Picasso"][quote="cloris schreef:

[/quote]

[/quote]

Gááf, kan ik eindelijk die spaanse kanjer van je bewonderen!!!!!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 11:13

Picasso"]
[quote="cloris"][quote="Picasso"]
[quote="cloris schreef:

[/quote]

[/quote]

Gááf, kan ik eindelijk die spaanse kanjer van je bewonderen!!!!!
[/quote]

Yep, je ziet ons wel aan komen scheuren, dus gewoon richting Callantsoog rijden op het strand dan kom je ons vanzelf tegen Cool

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 12:15

Waarschijnlijk neem ik nog wel iemand van stal mee, anders moet ik zo ongezellig alleen richting duinoord. Is maar een klein half uurtje hoor, maar toch ongezellig Haha! En Flair is meestal een beetje lijp als ik alleen ga op de terugweg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 12:48

Stuurt iemand mij een routebeschrijving vanaf afsluitdijk richting "duinoord"? Want mijn vriendin en ik hebben nogal eens de neiging om verkeerd te rijden Bloos Bloos! Haha!

RodeoGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 12:49

Nina mag ik mee op Anoeska? Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken
Neej maar waarom heb ik nou geen paard Boos!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 14:03

Ik denk dat ik die routebeschrijving beter maar niet kan doen Haha! Dan kom je bijna zeker verkeerd uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 14:06

flair schreef:
Ik denk dat ik die routebeschrijving beter maar niet kan doen Haha! Dan kom je bijna zeker verkeerd uit

Na ja, hoe moet ik er dan komen??? Haha!
Kijk Julianadorp weet ik te vinden, maar als je me Den-Helder in gaat sturen gaat het helemaal fout ben ik bang! *help*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 14:58

RodeoGirl schreef:
Nina mag ik mee op Anoeska? Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken
Neej maar waarom heb ik nou geen paard Boos!

Ehhh, nou ik denk niet dat Anoeska het er mee eens is *LOL* en Natascha al helemaal niet *LOL*

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:28

Picasso"]
[quote="flair schreef:

Kijk Julianadorp weet ik te vinden, maar als je me Den-Helder in gaat sturen gaat het helemaal fout ben ik bang! *help*
[/quote]

Ik zal er een voor je in elkaar flansen, maar het is weer niet de makkelijkste om te vinden, (J.Dorp is makkelijker uit te leggen ) maar goed ik zal mijn best doen.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:29

flair schreef:

Dat weet ik bijna wel zeker, hihi jij verwijst naar gebouwen en boerderijen die er niet meer staan enzo Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:35

cloris"]
[quote="Picasso"][quote="flair schreef:

[/quote]

Ik zal er een voor je in elkaar flansen, maar het is weer niet de makkelijkste om te vinden, (J.Dorp is makkelijker uit te leggen ) maar goed ik zal mijn best doen.
[/quote]

Thanks, en anders rijd ik alsnog naar Julianadorp; daar weet ik gelukkig de weg wel Haha!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:06

Dan wijs je de weg via Julianadorp, als ze eenmaal langs het duin is het alleen nog maar rechtdoor.

Ik weet de weg wel vanaf het kanaal, alleen de namen van de afslagen niet en vanaf de afsluitdijk weet ik niks Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:09

Maar iedereen is het wel eens met de tijd van ongeveer 11.00 uur?
En nog even voor de duidelijkheid, wie gaan er nu allemaal mee?

- flair
- cloris
-chiqa misschien
- picasso
- katinkaa

Nog meer?

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:16

Ik weet het nog niet 100% zeker, eigenlijk mag ik nog wat langer dan 3 weken niet rijden... Als ik me dan goed genoeg voel om weer te beginnen en het valt niet te erg tegen de eerste paar keer kan het wel.