Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als iemand mij tegen die tijd een routebeschrijving stuurt en we effies een tijd afspreken, kan er weinig misgaan toch??

Ik mag nog ongeveer 3/4 weken niet rijden dus ik hoop dat ik me op tijd goed genoeg voel om mee te gaan. Flair wordt wel op conditie gehouden dus dat is geen probleem.
Picasso schreef:Ja vriendin en ik hebben toch besloten om te wachten tot 1 oktober, ik begreep dat de boetes ook niet misselijk waren. En ik heb geen zin om pas om 19.00 uur nog een uurtje strand te doen. Ik moet ongeveer 2 uur rijden met trailer om bij het strand te komen. Dan maar even geduld en wachten tot 1 oktober. Tis niet anders. Bedankt iig voor jullie tips!
cloris schreef:Maar dan het liefst wel een beetje in de ochtend? ik moet smiddags weer weg.....
Ik weet niet of dat een heel groot probleem gaat geven? zo net fff voor de middag ofzo
Zo rond een uurtje of 11.00 ofzo is wel haalbaar. Picasso"]
[quote="cloris schreef:Maar dan het liefst wel een beetje in de ochtend? ik moet smiddags weer weg.....
Ik weet niet of dat een heel groot probleem gaat geven? zo net fff voor de middag ofzo
Zo rond een uurtje of 11.00 ofzo is wel haalbaar.
cloris"]
[quote="Picasso"][quote="cloris schreef:Maar dan het liefst wel een beetje in de ochtend? ik moet smiddags weer weg.....
Picasso"]
[quote="cloris"][quote="Picasso"]
[quote="cloris schreef:Maar dan het liefst wel een beetje in de ochtend? ik moet smiddags weer weg.....
Picasso"]
[quote="flair schreef:Ik denk dat ik die routebeschrijving beter maar niet kan doenDan kom je bijna zeker verkeerd uit
) maar goed ik zal mijn best doen. cloris"]
[quote="Picasso"][quote="flair schreef:Ik denk dat ik die routebeschrijving beter maar niet kan doenDan kom je bijna zeker verkeerd uit
) maar goed ik zal mijn best doen.