Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chaos schreef:Als je hengstenvlecht uitzakt vlecht je hem niet goed.
Simpel zat hoor!Je hoeft niet zo boos te reageren.
saswes schreef:NIET KNIPPEN PLEASE!!!!
Maak gewoon aan twee kanten een hengstenvlecht! Middenscheiding en dan links een hengstenvlecht en rechts een hengstenvlecht, staat supercool.
Chaos schreef:Je moet ze ook niet laten eten met een hengstenvlecht in!
Dikte van de manen maakt voor een hengstenvlecht niet uit, ik heb ze gevlochten met manen tot op de grond en korte halsen.
_Meliss_ schreef:Chaos schreef:Je moet ze ook niet laten eten met een hengstenvlecht in!
Dikte van de manen maakt voor een hengstenvlecht niet uit, ik heb ze gevlochten met manen tot op de grond en korte halsen.
Tjaa dat is goed voor jou
maar daar gaat het nu niet om! En het maakt hier ook niet uit wie hier nou wel of niet een hengstenvlecht kan maken. Het gaat er om of de manen geknipt moeten worden of niet!;)
Ja ik zou het knippen je kan het altijd proberen en het groeit vanzelf wel weer aan
loveidefix schreef:Bij mij zakt de hengsten vlecht ook altijd uit hoor, komt dus niet door jou![]()
Wat je ook kan doen is een baby gel halen en dat lekker in de manen smeren na het vlechten.
Idefix heeft wel losse manen, alleen ik knip ze wel af en toe bij, maar dan ook met een uitdun schaar
zodat hij niet zo lelijke rechte onderkant krijgt (omdat ze zo dikke manen hebben is da niet zo mooi)
Over de manen kam heen vlechten heb je al geprobeerd of nie?
en enorm dikke knotjes maken wil dat? (ziet er bij idefix niet uit maargoed)
je kan ook een matje vlechten.
opisop_shop schreef:je kunt volgens mij ook een dubbele hengstenvlecht maken aan 1 kant, dus twee bovenelkaar? Dan heb je ze wel volgens de regels aan 1 kant, dus is toegestaan.
Of je maakt gewoon heel veel dikke knotten, zoals ik ook deed bij mijn paard
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OHBHWY7B.jpg
kan me alleen voorstellen dat het een beetje to mutch wordt bij een shet