superrizzo schreef:black as night voeren
Hahahahahaha. Nee.
Niet aan beginnen. Dure rotzooi wat absoluut niet werkt.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
superrizzo schreef:hahahahah hier werkt het wel bij 6 friezen !
ik vind het dus kort door de bocht te concluderen dat het voor geen 1 paard werkt
kaatjemuts schreef:superrizzo schreef:hahahahah hier werkt het wel bij 6 friezen !
ik vind het dus kort door de bocht te concluderen dat het voor geen 1 paard werkt
bij de paarden die ik ken (en die t gebruikte natuurlijk) werkte t ook voor geen meter...
Meisje1992 schreef:Ergens in september of oktober ga ik met mijn friese merrie naar de keuring.
Maar daarom mag ze natuurlijk niet bruin worden!
Ik weet niet zo goed hoe ik haar het beste zwart houd.
Moet ze een deken om overdag in het land (en wat voor deken is dan effectief en het minst warm)
Of moet ze overdag op stal, wat ik zelf nogal zielig vind met dit lekkere weer..
Nu is het nog niet zo heel erg dus ze gaat nog gewoon elke dag het land op, maar als het straks echt warm wordt, met veel zon weet ik niet wat nou het beste is..
Ik heb ook gehoord over een spray die je paard zwart houdt ofzo. Iemand hier ervaring mee?
extasy schreef:Friesche brok voeren!
Speciale brok speciaal voor de fries, en ze blijven in de zomer zo goed als zwart!
Bij ons op stal krijgen 3 Friezen het en dat zijn de enige die de hele zomer zwart blijven zonder dekens, supplementen of wat dan ook. Werkt echt!
Op http://www.frieschebrok.nl vindt je informatie en ervaringen van gebruikers, en daar staat ook een dealerlijst. Er zijn maar een aantal zaken die het verkopen namelijk.
Groetjes