Hoe vertrouwen opbouwen, een band krijgen...?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 22:49

Er moet absoluut zo iets zijn als een klik. De band groeit later door wederzijds begrip en vertrouwen. En daarbij ben en blijf ik de leider.
Of misschien moet ik zeggen dat Lois me die illusie altijd geeft. Want af en toemaakt hij de dienst uit. Maar dat doet ie alleen onder het zadel als ie heel fris is Haha! En dan vertrouw ik er op dat alles goed zal komen, omdat ik weet dat we altijd rekening met elkaar houden, uit wederzijds respect.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 10:13

je moet je paard begrijpen , dat is belangrijk , en niet liegen

dus als je bang ben je paard niet gerust stellen want dan voelt ie dat je bang bentr en je paard zou dat niet begrijpen

verder moet je ook kijken hoe die in de natuur zou leven , dus dat evt., ook toepassen zo heb ik gelzen , dat je om kennis te maken even op zijn neusje moet blazen om kennis te maken DOE DIT NIET ALS JE VLEES HEBT GEGETEN , want dan wordt je paard banger omdat ie dan ruikt dat je een roofider ben

nou ja ik heb een boke om een band op te bouwen wat voor oefeningen je kan doen , alleen maartis niet zo dat je er met die oefeningen ook bent , je moet van je paard houden en elkaar begrijpen , en niet bang voor hem zijn!!!

siko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 12:18

Grappig voorbeeld met dat blazen: ik wist niet eens dat je met zulke dingen een beter vertrouwen/ band met je paard kan krijgen. (en dat met vlees heb ik al helemaal niet gehoord, maar zou best goed kunnen hoor!)

Groetjes