Hebben jullie een verzorgster(s)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Arsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 00:35

Ik heb Klien die Arsen voor mij verzorgd, ik vind het heerlijk om te kijken als zij rijdt. Ik kan dan mijn paard ook eens zien lopen onder het zadel. Bij problemen heb ik iemand om dingen mee te overleggen. Ze heeft zo'n 15(?) jaar geleden een eigen paard gehad en daardoor ook veel meer ervaring dan ik. Verder is het heel erg gezellig om met iemand anders, die minstens even zo gek is van mijn kanjer, over Arsen te kunnen praten. Zeker als hij weer iets geks heeft uitgehaald of super heeft gelopen!

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 00:42

Nee, geen verzorgster... het idee dat iemand anders op mijn paardje rijdt, nah... Alleen als ik echt te weinig tijd heb en de paarden lijden eronder, dan zou ik snel op zoek gaan naar iemand die ze liefde en aandacht kan geven... Maar gelukkig heb ik mijn zus nog, dus als ik een keer niet op Fraeva kan rijden, zorgt zij ervoor dat fraeva haar nodige beweging krijgt Haha! en zo is het andersom ook... ik vezorg/rijd ook op Hrannar als zij er niet is.