Vooral 's avonds heb ik veel tijd.

Maar ben toch maar van plan om een hond te nemen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik weet dat een hond ook veel tijd kost. We hebben al een hond, maar ik heb nog veel tijd over. En dat vervul ik door achter de computer te zitten. Vandaar een hond erbij zodat ik meer buiten bent etc... Maar voor een pony heb ik weer niet genoeg tijd. Dit is een beetje moeilijk uit te leggen waarom. Maar ik weet wel dat de tijd voor een hond geen probleem is. Het is dan eerder een probleem met een pony. Het maakt niet uit of de één een kruising is die wel dit en dat kan, en een rashond die dit en dat weer niet kan. Ik vindt het een keer leuk op een echte rashond te nemen omdat we al een kruising hebben. Maar ik vindt een kruising ook niet echt heel leuk. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen...
) Moonlover"]
Ik zou nog ff wachten tot je van school bent, en een eigen paard kan kopen.. in de 3e & 4e krijg je het ook steeds drukker..
En waarscheinlijk kan je je pony dan over een paar jaar weer gaan verkopen omdat je er dan uitgegroeid bent.. (Naja misschien jij niet, aangezien je best wel klein en slank bent..)
[/quote]
Ja daar dacht ik ook een beetje aan. Een hond heb je overigens thuis nog,
dus die kan je aandacht geven tijdens ut huiswerk maken. Nou ja... Zo ben ik dan!![]()
[quote="newforestlover schreef:wij hebben ook een Nova Scotie Duck Tolling retriever, zijn leuke hondjes hoor, maar erg duur