aerdenhout1 schreef:Maar...nog een keer de vraag...staat hij alleen of met andere paarden??
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lieshorses schreef:zucht.. [size=9]alleenaerdenhout1 schreef:Maar...nog een keer de vraag...staat hij alleen of met andere paarden??
Sonja schreef:Ibbel schreef:'Vervelen' is een menselijke eigenschap. Paarden kennen het begrip niet, want ze hebben geen begrip van tijd
Dan mag jij me uitleggen waar stalondeugden vandaan komen.
.
Shenavallie schreef:Die bal is maar een tijdelijke oplossing. Ook al wordt er vaak geroepen dat een paard zich niet kan vervelen (hoewel ik daar mijn vraagtekens bij heb), kan het zich wel degelijk heel erg alleen voelen. Die bal vervangt niet zijn behoefte aan sociale contacten, maar is mijns inziens eerder een vorm van gemakzucht en geruststelling voor de eigenaar. Wat de meesten hier al zeggen: een weidemaatje is de enige en beste oplossing.
Sientje schreef:Te veel zout is ook niet goed hè..?Die blokken zijn niet bedoeld om mee te spelen, maar om in de basisbehoefte te voorzien. Dus als je paard uit 'verveling', al lees ik het als gebrek aan broodnodig sociaal contact met soortgenootjes, heel veel met het zoutblok 'speelt', lijkt me dat niet helemaal een wenselijke zaak...
En nogmaals, hoe uitte die verveling zich?
Lieshorses schreef:Nou.. ik bedoel gewoon dat ze dr zoutblok lekker vind, je maakt het me wel erg moeilijk he?
Sientje schreef:Te veel zout is ook niet goed hè..?Die blokken zijn niet bedoeld om mee te spelen, maar om in de basisbehoefte te voorzien. Dus als je paard uit 'verveling', al lees ik het als gebrek aan broodnodig sociaal contact met soortgenootjes, heel veel met het zoutblok 'speelt', lijkt me dat niet helemaal een wenselijke zaak...
En nogmaals, hoe uitte die verveling zich?