waarheen met de mest?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 08:52

Volgens mij mag je ook helemaal geen mest aanbieden bij het vuilnis.
Sterker nog ik geloof dat je er zelfs voor bekeurd kan worden , hoorde ik ooit van iemand.

Wij hebben hier bij de reiniging een depot waar je mest kan brengen , maar dat is lang niet overal zo.

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 22:39

bij ons kan dat dus niet, maar vanavond had ik ineens een helder idee :)* er werd hier ergens geopperd om een advertentie te plaatsen, maar dat had ik al op marktplaats gedaan en totaal geen reactie gehad, totdat ik me vanavond bedacht dat bij het park waar wij normaal altijd rijden ook volkstuintjes zijn. Dus we zijn even naar die volkstuintjes gereden en een meneer aangesproken, die dus iemand wist die het graag wilde hebben. Meneer heeft mijn nummer genoteerd, dus ik hoop dat er genoeg animo is daar :D

miga

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:46

Ik heb zelfs 2 containers van de gemeente die ze ophalen,en stampvol dus meer dan 80 kilo elk.
Ben wel altijd weer benieuwd of ze hem leeg maken :o ,maar doe het nu al 3 jaar zo.
We redden het niet met die containers dus hebben we er meer aangeschaft en gaan we het met de trailer nog 1 keer per maand naar een boer brengen.(wel familie)
Succes met je poep ;)