Wat vinden jullie het leukste aan paardrijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 21:20

Die kleine dingen waaruit blijkt dat het paard het ook heerlijk vind om bij jou te zijn. Graag uit het weiland naar je toe komen lopen. Als je haar in het land zet dat ze je dan na staat te staren, alsof ze je uitzwaaien. Als ik haar in de losgooibak zet en wegloop om te mesten ofzo hoe ze dan naar me gilt en achter me aan loopt.
Bij het borstelen dat ze ook een borstel pakt en haar voerbak of mij gaat poetsen..

Gewoon de kleine dingen. Ik kan uren naar haar kijken en dan geloof ik nog niet dat het paardje echt helemaal van mij is!

En natuurlijk hoe ze met sprongen met rijden vooruit gaat en alles oppikt en dat mensen haar zo mooi vinden en haar prachtig vinden lopen. Dat geeft een megakick!

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 23:38

Het mooiste moment van het paardrijden heb ik die keren wanneer ik mijn paardje in het land terugzet en ze dan hoofdschuddend van uitbundigheid zich uit de voeten maakt. Voor mij een teken dat ze net zo genoten heeft als ik.

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 09:28

gewoon lekker tutten Lovers

Little_Sun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 09:48

De band met je paard: weten dat hij je kent, als hij ligt erbij liggen enz. Die dingen vind ik het allerleukst.

Liekje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 09:59

* De band die je met een dier kan opbouwen.
* Het lekker tutten.
* Knuffelen
* Het in totaliteit bezig zijn met mijn paard

Als ik eerlijk ben vind ik niets erg om te doen.
Vind alles leuk.

Chantal1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 11:20

vooral de verzorging en zorgen dat ze gelukkig zijn.. veel buiten staan in een kudde, maar het toch leuk vinden om met mij wat te ondernemen.
Eigenlijk komt het rijden op de laatste plaats.. daar komt ook bij dat die van mij nog niet ingereden zijn dus wie weet verandert die gedachte nog.
Maar tot die tijd geniet ik van het 3 maal daags voeren en verzorgen.

Celvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 12:51

Ik vin alles leuk!! Hahahaa lekker makkelijk antwoord he!?!? Haha!

Het is gewoon een goed gevoel.. zodra ik op stal uit de auto stap, dan gaat de knop om! Dan is alle aandacht voor Celvin en verder denk ik nergens aan!

Ennn ik heb me zinnen echt op de dressuur gezet, dus als ik aan het rijden/lessen ben... En echt ergens flink op aan het oefenen ben, dat het uit eindelijk nog echt lukt ook! Lachen

Maarjah uit eindelijk vin ik alles leuk! Poetsen, tutten, rijden enz.... OK dan!

OJAH enn als we aankomen en z'n naam roepen dattie dan echt zo blij z'n hoofd naar buiten steekt, zovan '' Hee die komen voor mij, wat leuk!!!''
En alstie naar ons gaat hinneken! Lovers