SNIF!! Waarom Cindy'tje?????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

blancatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 12:09

blancatje schreef:
Ja, ik vind het ook heel raar,...het is daarmee dat ik al maar vroeg ofdat ze haar manen toevallig niet had weggeschuurd.

Ja dat d8 ik ook al.

Maar ik heb nu al met m'n tante gesproken. Cindy zou verkocht worden. Er was al een koper, maar door de vogelpest, mocht ze niet vervoerd worden. Nu al haar manen wegzijn, gaat de koop natuurlijk niet meer door. Toen heeft de eigenaar gezegd => als, ze niets opbrengt, moet ze maar weg => dus, in de diepvries ermee Verdrietig ...

Maar ik zal hem vragen, als ik haar nu altijd kom verzorgen, en beweging geven. Of ze dan mag blijven,... Dan doet ze toch iets,...wie weet kan ik hem overhalen *LOL* Verward ??? Anders ga ik hem voorstellen, iemand te zoeken, die een kleine som per maand wilt betalen, en er dan altijd op mag rijden etc,... Dus dat ze haar niet moeten kopen, maar wel 'huren'. Eventueel doe ik het zelf dan wel. (Als m'n ouders het niet willen betalen, dan ga ik heel hard sparen, en extra veel babysitten ofzo, ik zie dan wel,...) Maar dat valt natuurlijk ook te proberen,....

Voortsellen zijn welkom Verward ....

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 17:13

Je kan idd (voorlopig) aan hem vragen of je haar kan huren, dan kan jij haar verzorgen en weet je dat ze in leven blijft, je moet dan wel een soort contractje opstellen dat hij haar niet zomaar mag verkopen.
Je kan dan aan die boer vragen of jij een eigenaar voor haar mag zoeken, ze heeft goede ouders (iig is haar moeder goed) dus wie weet...

blancatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 22:00

Ik doe mijn best,... *LOL*