Stel ik me aan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 22:29

Ik heb ook zoiets gehad bij een stal waar ik dit voorjaar was begonnen met rijden. Er was nooit iets goed en als ik heel trots iets kwam vertellen, als het heel goed was gegaan ofzo, dan deed ze erg ongeinteresseerd! Er werd ontzettend veel geroddeld door de eigenaresse tegen de meiden over de andere meiden. Als we vroegen of er nog iets moest gebeuren was dat vaak niet nodig en dan hoorden we de volgende dag dat ze vond dat we dat en dat ook nog wel even hadden kunnen doen... We hebben een keer gevraagd wat we moesten doen om aan haar eisen te kunnen voldoen en ze zei dat er maar 1 meisje was daar die dat kon en dat waren wij dus niet! Ik heb ook een keer gevraagd of we niet een keer moesten praten omdat ik dacht dat ze iets tegen me had. Dat ontkende ze, alles was prima... en ondertussen vrolijk achter mijn rug om over mij klagen tegen een vriendin van mij! Schijnheilig Twee weken later ben ik opgestapt samen met een ander meisje! Haha! Wij dachten eerst ook dat ze wel mee zou vallen en dat we er wel aan zouden wennen, maar dat viel tegen! Ik hoop dat het bij jou wel goed gaat komen!

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 22:37

Ik begrijp hoe je je voelt. Persoonlijk vind ik dat het van 2 kanten moet komen. Jij doet je best en zij moet jou zeker het voordeel van de twijfel geven. Kijk het gewoon nog even aan en werkt het echt niet confronteer haar hier mee. Je hoeft geen ruzie te maken maar vertel haar gewoon dat je het gevoel hebt dat jij het niet goed doet kan ze altijd reageren. Waarschijnlijk krabbelt ze dan helemaal terug. Succes ermee!