Is er vraag naar afsluitbare zadel dragers?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rumpleteaser

Re: Is er vraag naar afsluitbare zadel dragers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 14:31

@ TS: je kunt je vragen daarover misschien ook wel kwijt op het westerndeel van Bokt.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 14:34

Blijheid schreef:
Ik zou geen interesse hebben in zo'n zadeldrager. Mijn ervaring na een zadeldiefstal is dat de dieven toch al bezig zijn om slotjes van kasten open te knippen, en het slotje van een zadeldrager dus ook binnen 2 tellen open hebben.
Ik zou er wel interesse in hebben als er een ander soort (niet open te knippen) slot in zat, ipv zo'n hangslotje.

ik ook :j

Pumpkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 14:37

Ik ben een tijdje op zoek geweest naar een goede manier om mijn zadel veilig op te bergen. De "angst" die mij weerhield om een afsluitbare zadeldrager aan te schaffen was dat ik niet zeker was of mijn zadel er in zou passen. Na wat surfwerk op internet waren er verschillende reacties van mensen die zijden dat je heel erg op moets passen of je zadel er niet door zou beschadigen. Tweede puntje is het slot. Vaak moet je zelf nog een hangslotje eraan plaatsen en deze zijn ook makkelijk door te knippen met een betonschaar.

Dus ik heb er zeker interesse naar als ik maar zeker weet dat mijn type zadel er niet door beschadigt wordt/goed past en dat het slot niet het zwakke punt is.