-Blijvend verminkte teen door een bijrijdpaard wat het leuk vond iedere keer die teen te pletten, daardoor een nagel die 1x per 1.5 jaar verwijdert moet worden omdat deze niet meer gewoon kan groeien en de teen verkeerd om in gaat.... Kevin heeft er ook een handje van om die teen te pakken dus voor mij alleen nog schoenen met stalen neuzen!
-Gebroken neus, Kevin is vrij groot, ik stond naast hem, hij gooit zijn hoofd met een rotgang omhoog en met een klap weer omlaag op mijn neus.......
-nogmaals gebroken neus, nu de andere kant op, kevin komt met een klap onder mijn neus, verschoven neusbotje (neem aan van mij...erug prettig gevoel
) gelukkig niet helemaal mijn hersenpan in geschoven, anders zat ik hier nu denk ik niet meer.-Vele kneuzingen omdat Kevin in het begin vrij vals was, hij beet en trapte nog wel eens.
-Gebroken elleboog, weer Kevin, die mij dwars door een deur heen trok, deur gaf redelijk mee, deurpost en elleboog niet......
-Meerdere hersenschuddingen omdat het hoofd van Kevin nou eenmaal veel harder is dan dat van mij en Kevin weet dat dus......
-Gebroken pols, ik breek wel vrij makkelijk, heb zelf artrose, zal daar wel wat mee temaken hebben. Kevin stond op de poetsplaast en hij kan niet vast staan (=een hanger) ik heb het touw los door de vastzetring gedaan om te kijken of hij daar ook op zou reageren (hing dus gewoon los) en jawel, meneer gaat meteen in zijn achteruit, waarom weet ik niet maar ik probeer meteen het touw te pakken en kom met mijn hand door de lus van de lijn en wordt fijn door 800kg paard met mijn pols de ring in getrokken. Toen ik nog net alstjeblieft kon piepen kwam hij weer naar voren maar ja, het was al gebeurd, heb in het ziekenhuis heel wat uit moeten leggen want ze snapte er niets van
-gebroken middenhands beentje, Kevin vond het nodig om in mijn hand te bijten en deed dat zo hard dat hij krak zei.
-Chronisch ontstoken schouders, rijden is blijkbaar te zwaar voor mijn schouders (nou ja, Kevin is een hanger/puller, denk dat het daar door komt) Heb hier doorlopend fysio voor maar gaat nooit meer over.
-meerdere gebroken ledematen waarvan ik niet eens meer weet hoe het gekomen is, maar allemaal met Kevin......
-Vorig jaar een ongeluk gehad met mennen met Eirian, resultaat, huid+vlees op gehele rug op het asfalt achter gelaten, idem bij rechter onderarm (is overigens mooi genezen, zie je bijna niets meer van), gekneusde ruggengraat, gekneusde spieren in mijn rug (ik mag eigenlijk nog steeds niet rijden), zware hersenschudding, huid van voorhoofd op een boom achter gelaten en een, naar later bleek, gebroken enkel (dachten eerst dat hij gewoon gekneusd was) o ja, linker arm toen ook nog gebroken, maar ik loop weer en kan bijna alles weer! (Zaterdag voor het eerst weer op Kevin gezeten)
-paar weken geleden nog een fikse trap van Eirian gehad (was niet op mij gericht, stond toevallig op de verkeerde plek
) en nu een gescheurd bot in mijn rechter onderarm en een gescheure spier (vooral die spier is pijnlijk) En? vinden jullie paarden nog net zo leuk als ik?????
recht op mijn stuitje (en vlak naast een boom
). stuitje ZWAAR gekneusd.. heerlijk ingepland want moet 2 dagen daarna afrijden en 3 dagen daarna op vakantie. dit is nu 6 week geleden en ik reken erop dat ik pas weer in januarie kan fietsen en paardrijden 
nou ja: niet denken maar doen
)
)
[/list] 
.
(of een goede valtechniek natuurlijk