zoiets vindt ik wel wat, heeft iemand hier ervaring mee? (zoiets)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GMekkes schreef:3000,- kom je helaas niet ver mee.
Ik denk dat je het beste kunt doorsparen of de grond laten keren door een kraan.
Zand laten aanvoeren is duur, reken minstens 10 euro per kuub.
xJasmijn schreef:Ja, we willen zoiezo drainage. maar kun je dan niet gewoon een laag zand erover heen doen?
anneliesdj schreef:Ligt aan het zand en het jaargetijde, het kan voor veel minder.
De boel keren is meestal niet de slimste oplossing, dan is je bovenlaag heel zwaar en je onderlaag zo dicht als beton dus wanneer het regent heb je heel snel plassen staan.
xJasmijn schreef:Ja, we willen zoiezo drainage. maar kun je dan niet gewoon een laag zand erover heen doen?
Odessa1 schreef:Wij hebben geel zand op laten graven, dus de grond omgekeerd. Onze bak kan vrij mul zijn maar weer niet zo mul dat ze er helemaal in weg zakken. Wij hebben een sproei installatie om de bak heen. We sproeien met grondwater dus dat kost niet veel. Voordeel van onze bak is weer dat het veel water kan hebben. Met ons hollandse klimaat hoefden wel helemaal niet zoveel te sproeien. Ik zeg hoefden omdat het nu ook al een hele poos droog is geweest.
Volgens mij waren we voor 1000 euro (incl sproei installatie) wel klaar.